W NUMERZE:

– Sklep Miesiąca: MoRe
– Warsaw Animals Days
– ZooWeekend
– Postaw na rozwój i… wygrywaj z konkurencją!
– Jak znaleźć pracownika idealnego?
– ICARE – zatroszcz się o klienta i… zarabiaj więcej!
– Primum – non nocere, czyli nie przeszkadzaj klientowi!
– Dlaczego ilość i jakość kwasów tłuszczowych w karmie jest ważna?
– Od cziłały po mastifa – czym różnią się karmy dla psów małych, średnich i dużych?
– Porównanie produktów – gryzaki dentystyczne dla psów
– Wielkość kuwety MA znaczenie!
– Od kanapy po poduchę, czyli co nowego w świecie legowisk?
– Nimfa – papuga z charakterem
– Oświetlenie LED do akwariów
– Gekon lamparci

 

Z rozmachem w Nowy Rok!

Początek stycznia to tradycyjnie czas podejmowania noworocznych postanowień, zarówno tych prywatnych, jak i biznesowych. Pierwsze z nich najczęściej dotyczą zadbania o siebie, rzucenia palenia czy zgubienia kilku nadprogramowych kilogramów i… z reguły rezygnujemy z nich już po kilku dniach ☺. A jakie postanowienia warto podjąć w życiu zawodowym oraz postarać się je zrealizować? Najlepiej takie, które pomogą nam pracować wydajniej, łatwiej i skuteczniej oraz sprawią, że nasz sklep będzie więcej zarabiać. W bieżącym numerze ZooBranży w Temacie Miesiąca podpowiadamy więc, co warto zmienić w najbliższym czasie, aby uczynić naszą ofertę bardziej atrakcyjną i zostawić konkurencję daleko w tyle. Okazuje się, że bardzo często nawet niewielkie zmiany mogą sprawić, że liczba naszych klientów znacząco wzrośnie, a my odnotujemy zarobki o jakich wcześniej nam się nie śniło. Poruszamy również bardzo ważną kwestię znalezienia dobrego pracownika, a jest to coraz trudniejsze, bowiem bezrobocie w Polsce spada i spośród zgłaszających się kandydatów niełatwo wybrać takiego, który miałby odpowiednie predyspozycje. Wskazujemy więc, na co zwrócić uwagę podczas rozmowy kwalifi kacyjnej oraz jakie informacje o przyszłym pracowniku powinniśmy zdobyć. Podpowiadamy wreszcie jak zarobić więcej troszcząc się o kupującego w myśl zasady ICARE opracowanej przez dra Kena Blancharda. Opiera się ona na wykorzystaniu i wdrożeniu pięciu prostych kroków. Ich celem jest optymalne „zaopiekowanie się” kupującym, a każdy z nas wie, że taki „maksymalnie dopieszczony” klient po pierwsze, jest w stanie zostawić u nas o wiele więcej pieniędzy, a po drugie, będzie do nas regularnie powracać dodatkowo zwiększając nasze zyski na przyszłość. Ponieważ sezon akwarystyczny jest w pełni podejmujemy jakże aktualny temat oświetlenia ledowego w akwarystyce. Obszernie przedstawiamy też tematykę kwasów tłuszczowych i ich znaczenia w karmach dla psów oraz zróżnicowania tych ostatnich w zależności od wieku i wielkości pupili. A wszystkim miłośnikom zwierząt polecamy teksty o nimfie i eublefarze lamparcim. Przypominamy także, że nowy, 2017 rok, będzie szczególnie bogaty w imprezy branżowe. Już teraz szczególnie zapraszamy na dwa zupełnie nowe eventy: WARSAW ANIMALS DAYS w  Międzynarodowym Centrum Targowo-Konferencyjnym PTAK WARSAW EXPO w podwarszawskim Nadarzynie (7-9 kwietnia) oraz ZOOWEEKEND, którego pierwsza odsłona będzie miała miejsce w Centrum Kongresowym w Katowicach (27-28 maja). Na żadnej z tych imprez nie zabraknie redakcji ZooBranży. W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia w nich udziału zarówno na gruncie biznesowym jak i prywatnym. Mamy również doskonałą wiadomość dla wszystkich właścicieli i pracowników sklepów. Jeszcze w styczniu rusza kolejny cykl bezpłatnych szkoleń webinarowych ZooBranży! Proponujemy zupełnie nową, bardziej dynamiczną formułę naszych spotkań. Gwarantujemy comiesięczne dostawy aktualnej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań sprzedażowych. To najlepsza okazja, aby w prosty i przyjemy sposób rozwinąć swoje umiejętności handlowe i zarabiać więcej! Zapraszamy! Szczegółowe informacje znajdziecie na naszej stronie internetowej www.zoobranza.com.pl.

dr n. wet. Joanna Zarzyńska
Redaktor Naczelna