Wakacyjny numer ZooBranży, a w nim mnóstwo wiedzy sprzedażowej i produktowej. Tym razem szczególnie dużo miejsca poświęciliśmy premiumizacji karm dla psów i kotów ilustrując to zjawisko na konkretnych przykładach. Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy materiał o różnicach między karmami HFC (czyli wykonanymi ze składników o jakości spełniającej standardy komponentów do produkcji żywności ludzkiej), a karmami PFC (czyli wykonanymi ze składników edukowanej do produkcji karm dla zwierząt). Zachęcamy też do zapoznania się z wywiadami udzielonymi przez przedstawicieli firm, które zdecydowały się wprowadzić na rynek karmy klasy ultrapremium. Polecamy również kolejną część artykułu o alergiach, tym razem opisującą alergie pokarmowe. Wyjaśniamy także, czym jest manipulacja i czy powinniśmy jej unikać w procesie sprzedaży. Wszystkim handlowcom podpowiadamy też, jak uniknąć popularnych pułapek sprzedażowych, które mogą drastycznie obniżyć obroty sklepu. A po za tym mamy materiał o szczurach akacjowych, opiece nad akwarium w czasie wakacji, krwiożerczych meszkach, krzyżówka z ekskluzywnymi nagrodami i wiele innych.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Wyróżniony
-
Wyróżniony
Psychologia w służbie menedżerowi: Jak zrozumieć ludzi i efektywnie kierować zespołem?
lis 29, 2023 | Marketing -
Wyróżniony
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę