Marka TropiDog wkracza w jesienne miesiące z przytupem. Od września na rynku zobaczymy nowe, odmienione opakowania karm z linii Premium. Smaki oraz jakość pozostają niezmienne. Logo w pełnym kolorze czy rysunek przedstawiający źródło białka zwierzęco zamiast talerza, to jedne z kluczowych zmian. Wychodząc naprzeciw opiekunom psów, marka TropiDog w jeszcze bardziej czytelny sposób przedstawia informację o przeznaczeniu karmy. Nowa kompozycja podkreśla wiek oraz wielkość psa, dla którego jest karma. Natomiast nowe piktogramy i opisy funkcji jeszcze bardzie ułatwią wybór idealnej karmy dla psa.
Wraz ze zmianami w designie zmieniają się także wielkości opakowań. Zamiast 15 kg pojawi się bardziej poręczne 12 kg. Jednak co ważne, nie zmienia się cena za kg.
Wśród materiałów wspierających komunikację znajdziemy:
– wobblery;
– naklejki na obecnych opakowaniach karm, informujące o zmianie;
– reklamy w prasie branżowej i newsy prasowe;
– szeroko zakrojona kampania on-line;
– informacja w katalogu dla klientów;
– dedykowana strona
– tropidog.pl/newpackaging