Świąteczny numer ZooBranży już jest! Omawiamy w nim strategię działań wielokanałowych pozwalających w nowoczesny sposób skomunikować się z kupującymi. Obecnie rywalizację w biznesie wygrywa bowiem ten, który skuteczniej dociera do jak największej grupy potencjalnych klientów, buduje wśród nich swoje wpływy i sprawia, że zaczynają oni czuć się częścią jego społeczności, a tym samym współtworzą markę i zapewniają jej nieustanny rozwój. Na tym właśnie opiera się omnichannel, a my podpowiadamy jak można wykorzystać go do rozwoju sklepu zoologicznego. Zapraszamy też na targi ANIMALS’ DAYS, gdzie będzie miała miejsce premiera aplikacji MY PET STORY – zupełnie nowego, innowacyjnego narzędzia, które umożliwi wielokanałowe działanie każdemu sklepowi i producentowi z branży zoologicznej!
Przeczytaj magazyn ZooBranża Grudzień 2019
W świątecznym numerze „ZooBranży” tematem przewodnim są szczenięta i ich potrzeby. Doradzamy jakich produktów nie może zabraknąć w nowoczesnej wyprawce młodego psa, zaglądamy do jego miski i śledzimy najnowsze trendy żywieniowe oraz sprawdzamy, co ciekawego wydarzyło się ostatnio w świecie zabawek i produktów pielęgnacyjnych dla szczeniąt. Dokonujemy również przeglądu przysmaków dla kotów, podpowiadamy jak dobrać grzałkę do akwarium oraz w jaki sposób założyć przyjazny dla kieszeni zbiornik roślinny.
Zapraszamy do lektury!