Przedstawiamy w nim pomysły na cyfrową transformację przedsiębiorstwa. Wykorzystanie nowoczesnych kanałów dotarcia do klienta pozwoli na prowadzenie skutecznych działań marketingowych, sprzedażowych oraz pozyskanie lojalnych klientów. Zajmujemy się również zagadnieniem społecznej odpowiedzialności biznesu, tak ważnym w branży zoologicznej, której istotą są przecież domowe zwierzęta. Wyjaśniamy też zasadę działania strategii win-win i radzimy, jak wykorzystać ją w praktyce osiągając wspólny sukces i dzieląc się nim z innymi. Podpowiadamy wreszcie, dlaczego warto stworzyć markę własną produktów i jak skutecznie ją rozwijać.Nie zapominamy też o tematach związanych bezpośrednio ze zwierzętami. Przedstawiamy tajemnicze zbrojniki i fascynującego legwana zielonego. Wyjaśniamy, jak zbudowany jest aparat gębowy kleszcza i jak bezpiecznie usunąć tego pasożyta ze skóry. Doradzamy, jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych w żywieniu kota. Życzymy dużo zdrowia i zapraszamy do lektury!
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Wyróżniony
-
Wyróżniony
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Wyróżniony
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę