Wielu przedsiębiorców z niepokojem obserwuje w ostatnich dniach szybko rosnącą liczbę zachorowań na Covid-19, obawiając się powtórki z wiosny i ponownego lockdownu polskiej gospodarki. Wydarzenie to obnażyło wiele słabości marketingowych – również w branży zoologicznej, związanych ze sprawnym dotarciem do klienta z bieżącymi informacjami. Rozwiązaniem jest platforma i aplikacja mobilna MyPetStory, na której możesz w każdym miejscu i w każdym czasie sprawnie skomunikować się zarówno z partnerami biznesowymi, jak i ostatecznymi konsumentami Twoich produktów. Sprawnie stworzysz spójną, skrojoną na miarę kampanię marketingową, która dzięki personalizacji PetCentric precyzyjnie dotrze do wybranej grupy odbiorców. Już dziś zaloguj się na www.mypetstory.pl/panel, dodaj swoją firmę, stwórz kupony i zarabiaj!
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Wyróżniony
-
Wyróżniony
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Wyróżniony
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę