Purina® PRO PLAN® rozpoczęła cykl warsztatów dla partnerów handlowych organizowanych w 6 największych miastach Polski. Otoczenie stadionów piłkarskich, na których odbywają się spotkania, sprzyja pracy zespołowej, budując wyjątkową oprawę. Spotkania odbywają się na kluczowych sportowych arenach w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu.
W tak innowacyjnym otoczeniu ponad 360 klientów i pracowników sklepów ma okazję poznać nie tylko nowości marki PRO PLAN®, ale także wziąć udział w specjalnych sesjach coachingowych poświęconych technikom budowania długofalowych relacji z klientami i wsparcia efektywnego procesu sprzedaży, prowadzonych przez doświadczonych trenerów. To właśnie profesjonalna obsługa Klienta i zbudowanie z nim relacji, jest obecnie jedną z przewag konkurencyjnych sklepów stacjonarnych. Dobre relacje z kupującym wpływają na jego lojalność, a tym samym na sprzedaż. Uczestnicy warsztatów znajdą odpowiedzi na pytania: jak je budować i pielęgnować, by były niezmienne?
Szkolenia poprzedzone są zwiedzaniem obiektu i zakończone uroczystą kolacją. Dla nieobecnych gości marki przygotowała livestream ze spotkania w Warszawie (sobota – 11.03.2017) oraz webinarium z testem.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page