Świetna wiadomość dla producentów i dystrybutorów zainteresowanych promocją swoich marek i produktów na rynku włoskim.
“Z wielką przyjemnością informujemy, że od dnia dzisiejszego aplikacja MyPetStory jest dostępna na rynku włoskim. Z tej okazji wszyscy producenci i dystrybutorzy w ramach subskrypcji MyPetStory już dziś mogą przedstawić swoją markę i produkty, firmom oraz sklepom z rynku włoskiego w kanale B2B” mówi Beata Suchorak, Key Account Manager w MyPetStory
“Jeśli ktoś poszukuje dystrybutora, potrzebuje agenta, chce sprzedawać bezpośrednio do włoskich sklepów lub zależy mu na wzmocnieniu sprzedaży w kanale B2B, oferta MyPetStory B2B może być dla nich doskonałą okazją. Dodatkowo zapewniamy naszym klientom wsparcie w przygotowaniu i dostosowaniu w języku włoskim.” dodaje Joanna Żołnierczuk, Business Developement Manager MyPetStory Italia
Aplikacja mobilna MyPetStory jest obecna na rynku polskim od 2021 roku. Dotychczas zainstalowało ją 85 tys. opiekunów zwierząt, korzysta z niej 500 sklepów oraz ponad 160 producentów i dystrybutorów. MyPetStory zajęła 2 miejsce w konkursie PetVision na produkty wpisujące się w trendy w zoologii na targach w ZooMark we Włoskiej Bolonii.
Aby dowiedzieć się więcej, nawiązać współpracę lub uruchomić usługę wystarczy napisać e-mail: beata.suchorak@mypetstory.pl.