Szarpnij się na dobre słowo to nowa kampania Brit, w której marka porusza temat zdrowia psychicznego lekarzy weterynarii.

Stres w pracy lekarzy weterynarii jest kluczowym czynnikiem, który wpływa na ich misję w ratowaniu zdrowia i życia zwierząt. Może on prowadzić do zwolnień lekarskich z powodu wypalenia zawodowego, przemęczenia, utraty pasji do pracy i w skrajnych przypadkach nawet do depresji.

Marka Brit – producent Brit Veterinary Diet, stawia zdrowie zwierząt, jak i lekarzy, na pierwszym miejscu. Odpowiednia dieta ma ogromne znaczenie dla zdrowia i kondycji naszych czworonożnych przyjaciół. Tak jak zapewnienie dobrostanu psychicznego lekarzy weterynarii jest warunkiem koniecznym do zapewnienia dobrostanu zwierząt.

Brit Veterinary Diet i Vethink Academy wspólnie przeprowadziły ankietę badającą dobrostan psychiczny polskich lekarzy weterynarii, na podstawie której ruszyła kampania społeczna Szarpnij Się Na Dobre Słowo. Zachęca ona opiekunów psów, by po każdej wizycie u swojego lekarza weterynarii, „szarpnęli się na dobre słowo”, czyli zostawili pozytywny komentarz w internecie dotyczący wizyty i pracy lekarza. 

Dzięki temu mogą zadbać o dobrą formę psychiczną lekarza, a tym samym o lepszy poziom opieki weterynarza nad ich pupilem. Pupilem, dla którego „szarpanie” ma pozytywną konotację, bo zabawa szarpakiem to jeden z najlepszych sposobów na odstresowanie psa!


Kampania wspierana jest spotem, w którym wzięli udział Ambasadorzy kampanii wraz ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi. Za spot, ideę oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Cut The Mustard. W ramach akcji została podjęta współpraca z aktorką i influencerką Ulą Dębską, influencerką i content creatorką popularyzującą wiedzę o mądrym wychowaniu psów Aleksandrą Koman, lekarką weterynarii Magdą Firlej-Oliwa oraz psim behawiorystą Michałem Dąbrowskim. Kampania, będzie również promowana szarpakiem, który będzie można otrzymać u wybranych lekarzy weterynarii oraz w konkursach organizowanych w profilach social media ambasadorów akcji. Więcej informacji odnośnie kampanii na 
www.szarpnijsienadobreslowo.pl.

***

O nas

Profilaktyka przez żywienie stanowi główną zasadę komponowania konkretnych formuł marki Brit. Eksperci tworzący je zdają sobie sprawę, że domowe zwierzęta, podobnie jak ludzie, są narażone na stresy i poważne choroby. Opracowywanie unikalnych receptur opartych na starannie wyselekcjonowanych składnikach pozwala na tworzenie różnorodnych formuł, których szeroka paleta ułatwia dobór konkretnej karmy lub smakołyków do indywidualnych potrzeb zwierzęcia. Właściwa dieta ma ogromny wpływ na zdrowie i kondycję organizmu czworonogów. W karmach Brit można znaleźć tylko to, co najlepsze dla zwierząt: wysokiej jakości mięso, ryby, owoce, warzywa i zioła, a także niezbędne składniki funkcyjne.

Wyłącznym dystrybutorem marki Brit na Polskę jest firma Azan.

Kontakt:

Ewelina Pawlińska

Senior Brand Manager

email: ewelina.pawlinska@azan.com.pl

GSM: +48 504 864 061