10 sposobów na osiągnięcie sukcesu podczas Targów Animals Days 2019

W dniu 27 listopada 2018 r. miało miejsce spotkanie Rady Programowej Targów Animals Days 2019. Celem spotkań jest umożliwienie każdemu wystawcy miał realnego wpływu na dalszy rozwój targów. Spotkanie miało formę krótkich prezentacji i dyskusji, podczas których zapadły postanowienia wymienione w niniejszym artykule.

1. NOWOCZESNA FORMUŁA

Zarówno obecni na spotkaniu członkowie rady, jak i wystawcy, którzy już zarejestrowali się na liście wystawców, potwierdzili, że formuła targów skupiająca przedstawicieli branży oraz konsumentów, czyli opiekunów zwierząt, oraz osoby zainteresowane ich posiadaniem sprawdziła się przy poprzednich edycjach targów. Formuła wpisuje się w zmiany zachodzące w komunikacji marketingowej i koniecznej interakcji z konsumentem H2H.

Podniesiona została kwestia dalszych działań na rzecz kolejnej rekordowej frekwencji osób odwiedzających targi wśród imprez zoologicznych w Polsce (ponad 50 tys. osób) i możliwości przekucia tego potencjału w wymierne korzyści dla wystawców.

Dodatkowo uczestnicy wyrazili zainteresowanie większym udziałem i aktywnością sklepów zoologicznych na targach Animals Days 2019. Organizator wspólnie z partnerem branżowym, magazynem „ZooBranża” zaproponowali program TALON KORZYŚCI nagradzania sklepów uczestniczących w  Targach, który to program został jednomyślnie przyjęty.

2. TALON KORZYŚCI

Każdy sklep odwiedzający targi otrzyma karnet, w którym będzie zbierał punkty za aktywności:

• odwiedzanie stoisk − od wystawców

• składanie zamówień, wzrost wartości zamówień, zatowarowanie − od wystawców

• uczestnictwo w szkoleniach − od magazynu „ZooBranża”. Punkty będzie można zbierać pierwszego i drugiego dnia targowego. Każdy uczestnik programu otrzyma nagrodę gwarantowaną, a najbardziej aktywni atrakcyjne nagrody za największą liczbę punktów. O kryteriach przyznawania punktów zdecydują wystawcy.

3. KAŻDY SKLEP BĘDZIE ZAPROSZONY

Jak powiedział Pan Marcin Topolski, Dyrektor ds. PR Centrum Targowo-Kongresowego PTAK WARSAW EXPO − w 3. edycji Targów priorytetem jest przyciągnięcie jeszcze większej liczby sklepów zoologicznych, wzmocnienie „nogi biznesowej” targów, dlatego też zespół targowy intensywnie pracuje nad zaproszeniem rekordowej liczby Wystawców tej edycji, dla których właśnie sklepy odwiedzają targi. Z drugiej strony, składający się z kilkudziesięciu osób zespół call-center zaprosi bezpośrednio przedstawicieli każdego sklepu zoologicznego w Polsce do odwiedzenia targów − dodaje.

Zacieśniona współpraca z  magazynem „ ZooBranża” to kampania promocyjna, artykuły informacyjne oraz reklamy w magazynie drukowanym. Dodatkowo w każdym noworocznym magazynie „ZooBranża” będzie załączone zaproszenie dla 2 osób na bezpłatne wejście na targi oraz szkolenia dla sklepów zoologicznych i parking. „ZooBranża” opublikuje również przesłane na adres redakcji zaproszenia od Wystawców.

Kampania informacyjna to też działania w  internecie, obecnie odbywa się zgłaszanie produktów do plebiscytu branży zoologicznej, portal zoobranza.com.pl zajmuje najwyższe miejsce w rankingu stron internetowych polskich magazynów branżowych (źródło: SimilarWeb.com), a magazyn drukowany dociera obecnie do ponad 3300 sklepów zoologicznych.

4. ZŁOTA KARTA

PREZENT NIE TYLKO ŚWIĄTECZNY

Przedstawiciel każdego sklepu zoologicznego będzie mógł otrzymać Złotą Kartę uprawniającą do wstępu na wszystkie wydarzenia organizowane przez PTAK WARSAW EXPO w 2019 r., począwszy od Targów Animals Days. Karty będą dostępne u  firm wystawiających się na Animals Days 2019. Każda firma otrzyma od organizatora taką liczbę kart, jakiej będzie potrzebowała. Rejestracja kart będzie miała miejsce przy wejściu na Animals Days. Organizatorzy zachęcają firmy do potwierdzenia udziału w Targach jeszcze w grudniu. Tylko potwierdzone formularze są podstawą do przesłania złotych kart. Przedstawiciele sklepów już teraz mogą pytać swoich dostawców o karty.

5. GALA BIZNESOWA I KONFERENCJA

SPOTKANIA BIZNESOWE W NIEFORMALNEJ ATMOSFERZE

Zgodnie z życzeniem uczestników rady oraz wystawców Gala Biznesowa będzie tak zorganizowana, aby zaproszeni goście mogli w nieformalnej atmosferze spotkać się ze swoimi partnerami biznesowymi. Zostaną nagrodzone najlepsze produkty branży zoologicznej, zaproszeni wyjątkowi goście, przy najlepszej muzyce i kolacji przy stołach.

6. CENTRALNA LOKALIZACJA STOISK

Stoiska będą umieszczone w hali dedykowanej dla biznesu umieszczonej centralnie w otoczeniu hal, w których będą zlokalizowane wystawy psów i kotów oraz inne atrakcje dla opiekunów zwierząt.

7. NEW PRODUCT SHOWCASE

Strefa new product showcase to dodatkowa przestrzeń dla wystawców, znajdująca się przy głównym wejściu do hali biznesowej. Pomysł jej organizacji został dobrze przyjęty przez uczestników spotkania. To tu goście będą mieli pierwszy kontakt z nowościami targowymi, które będą stanowiły dodatkowe zaproszenie na stoisko.

8. HOSTED BUYERS 

SPRZEDAWAJ NA CAŁYM ŚWIECIE!

Innowacyjny program HOSTED BUYERS to szansa dla ambitnych firm chcących sprzedawać produkty w sieciach handlowych na całym świecie. Aby wziąć udział, należy wypełnić formularz, w którym określa się kategorie oferowanych produktów oraz kraje, do których chcemy eksportować. Zgodnie z preferencjami organizator targów zaprasza kupców sieci FMGC, a także z branży zoologicznej. Rozwiązanie to sprawdziło się w przypadku innych branż podczas Targów organizowanych przez PTAK WARSAW EXPO. Formularz zgłoszenia do programu stanowi integralną część pakietu wystawcy. Uczestnicy rady programowej otrzymali formularze i zapoznali się z zasadami programu.

9. MIĘDZYNARODOWE TARGI

MARKI WŁASNE

Tylko podczas Animals Days 2019 na powierzchni ponad 400 m2 zaprezentują się producenci z  rynków dalekowschodnich oraz Turcji. Jest to początek współpracy z rynkiem chińskim, ale także innymi grupami producenckimi i zakupowymi.

Jest to szansa zarówno dla dystrybutorów polskich, jak i sklepów na bezpośredni kontakt z producentami, utworzenie marek własnych, które coraz częściej nawet nieduże firmy mają w swojej ofercie, czy zaoferowanie swoich produktów partnerom z dynamicznie rozwijających się rynków Chin czy Turcji bez konieczności kosztownego wyjazdu na zagraniczne targi.

10. WIELE AKTYWNOŚCI

Wystawcy targów Animals Days 2019 mogą skorzystać z  wielu aktywności zapewnionych przez organizatora, oprócz wystawienia stoiska − można przeprowadzić prezentację, pokaz, szkolenie, wziąć udział w panelu dyskusyjnym lub zostać sponsorem wybranej wystawy, jak również przekazać próbki produktów na nagrody dla opiekunów zwierząt, co w􀁢zależności od postawionych celów także pozwoli wyróżnić firmę i wykorzystać potencjał ponad 50 tys. osób odwiedzających co roku targi.

ZAPROSZENIA DLA SKLEPÓW: TEL: +48 517 138 511

REZERWACJA STOISK: TEL: +48 690 183 441

PROGRAM HOSTED BUYERS: TEL: +48 690 183 441

ZŁOTE KARTY VIP: TEL: +48 690 183 441

KONFERENCJA I SZKOLENIA: TEL: +48 606 448 000

NAJNOWSZE INFORMACJE: WWW.ANIMALSDAYS.EU

ORGANIZATOR

 

PARTNERZY