Wywiad z Karoliną Szmit, założycielką hurtowni B2B4PET.pl
Skąd pomysł na hurtownie w Internecie?
W chwili obecnej większości biznesów funkcjonuje online. Klasyczna sprzedaż przez przedstawicieli odchodzi do lamusa.Dodatkowo pandemia przyspieszyła zdalną prace wielu firm, a spotkania osobiste zostały zastąpione cyfrową formąkontaktu. Chciałam stworzyć platformę, która będzienowoczesna, prosta w obsłudze, samoobsługowa i dostępna 24h.
Do kogo skierowana jest oferta?
Ofertę kieruję przede wszystkim do sklepów zoologicznych,tych małych i dużych, stacjonarnych i internetowych.Asortyment zainteresuje również inne podmioty związane z pet biznesem – szkoły dla psów, gabinety weterynaryjne czy sklepiki z działem dla zwierzaków domowych.
Jaki asortyment znajduje się w hurtowni?
Oferuję produkty dla psów i kotów, bez karm i przysmaków.Aktualnie hitem są maty do lizania, bidony, miskispowalniające jedzenie czy szelki. Sklepy znajdą też spory wybór zabawek, legowisk, ubranek i gryzaków. Nowe produkty dodawane są co kilka dni. Asortyment jest naprawdę spory.
Jak można zacząć korzystać z usług?
Należy zarejestrować konto na stronie: www.b2b4pet.pl, podając dane firmy (nazwa, nip). Konto zostanie aktywowanezwykle w ciągu 1h. Po aktywacji, wystarczy się zalogować i można dokonywać zakupów. Nie wymagamy minimumlogistycznego, a darmowa dostawa jest powyżej 500zł brutto.
Jak wygląda proces zamówienia?
- Po dodaniu produktów do koszyka, wystarczy wybrać sposóbdostawy, formę płatności i zamówienie jest już złożone.
- Jest możliwość dokonania natychmiastowego przelewuinternetowego lub bezpośrednio na konto.
- Można tez zapłacić za pobraniem.
- Zamówienia złożone do 13:00, nadajemy tego samego dnia.
- O każdej zmianie statusu zamówienia, informujemy mailowo.