Butcher’s, producent naturalnych karm dla psów i kotów, zakończył proces rebrandingu. Pierwszy etap zmian obejmuje zmianę etykiet oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek. 

Powodem rebrandingu jest umocnienie pozycji marki Butcher’s jako lidera karm premium, unowocześnienie wizerunku firmy oraz podkreślenie kluczowych benefitów marki, takich jak wysoka jakość czy naturalne składniki.

Już od ponad 30 lat oferujemy naturalną, wysokojakościową karmę dla psów i kotów. Ważne dla nas wartości rodzinne, dbanie o naturę zawsze przekładamy na nasze receptury, które łączą to, co najlepsze z natury z innowacją. Jesteśmy na polskim rynku od ponad dziewięciu lat, inwestując w rozwój, i teraz nadszedł czas na odświeżenie wizerunku marki – mówi Pat Romanek, Członek Zarządu Butcher’s Pet Care Sp. z o.o. Nowy, odświeżony design opakowań to łatwiejsza nawigacja przy półce oraz czytelne benefity produktów kategorii premium – dodaje.

Kolejny etap rozwoju to uruchomienie nowej strony internetowej oraz działania promocyjne w internecie i w sieciach handlowych – m.in. po raz pierwszy w Auchan kategoria pet care będzie wspierana przez materiały POS. Pierwsze produkty w nowych opakowaniach pojawią się na półkach pod koniec lutego.

Rebranding marki i redesign opakowań
przygotowała agencja SiebertHead. 

Więcej informacji udziela: 

Grażyna Leloch-Wilgat, PR Officer

grazynal@bpceu.com

tel. 6668602423

Sławek Kluziak, Dyrektor, SiebertHead

slawek.kluziak@sieberthead.pl

tel. 604499950