Już niebawem opakowania kluczowej linii produktowej marki Josera – karm suchych dla psów Super Premium zmienią swój wygląd! To pierwsza tak kompleksowa zmiana od 2016 roku. Nowy design to odpowiedź na zmieniające się trendy w branży zoologicznej i zachowaniach konsumentów. Oprócz nowoczesnego wyglądu oraz emocjonalnego charakteru wprowadzono wiele zmian mających na celu poprawę komunikacji marki oraz dostosowanie portfolio produktowego do obecnych oczekiwań opiekunów psów.

Rozpoznawalność marki oraz jej esencja – najwyższa jakość produktów, pasja do żywienia zwierząt i wieloletnia tradycja pozostaną bez zmian. Nowe opakowania marki Josera zostały zaprojektowane z myślą o nabywcach na całym świecie. Wprowadzono istotne ulepszenia, w tym prostszą nawigację oraz bardziej uniwersalne nazwy produktów. Poprawiono również czytelność opakowań tak, aby każdy mógł znaleźć to, czego potrzebuje.

Ponadto opakowania zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przyciągały wzrok wszystkich grup docelowych. Produkty będą wyróżniały się na półce dzięki włączeniu motywów natury i wykorzystaniu prawdziwych wizerunków szczęśliwych, zdrowych psów. Wszystko po to, aby stworzyć wyjątkową, emocjonalną więź z kupującymi.

Nowe opakowania Josera odzwierciedlają tożsamość marki. Głównym celem relaunchu było nadanie świeżego, ponadczasowego wyglądu opakowań z jednoczesnym zachowaniem elementów charakterystycznych dla marki, w tym żółtej kolorystyki.

Nowy design opakowań Josera Petfood zaprezentowała podczas targów Zoomark 2025, w Bolonii, we Włoszech. Na polskim rynku zaczną pojawiać się one na przełomie czerwca i lipca br.