ADM, wiodąca firma na rynku produktów żywnościowych i pasz, wchodząca na rynek pet food w Polsce (pisaliśmy o tym w ZooBranży….) przygotowała analizę trendów konsumenckich na bieżący rok. Warto się z nimi zapoznać.
8 wiodących to:
- Rosnący trend flexitarianizmu i zwiększone zainteresowanie białkami pochodzenia roślinnego oraz owadziego (zwłaszcza u przedstawicieli pokolenia Z i Alfa)
- Większe skupienie na aspektach zdrowia i równowagi psychicznej (wellbeing i wellness)
- Większa potrzeba spersonalizowanych programów żywieniowych
- Transparentność etykiety i zaufanie do producenta
- Większa dbałość o ekologię, strategia zero waste
- Etyka produkcji i pozyskania surowców (w tym dobrostan zwierząt hodowlanych)
- Nowoczesny pet parenting – zwierze potrzebuje żywienia i wsparcia emocjonalnego jak jego opiekun
- Potrzeba nowych smaków i eksperymentów związanych z doznaniami podcza jedzenia
Więcej dowiesz się ze strony: https://www.adm.com/