ADM, wiodąca firma na rynku produktów żywnościowych i pasz, wchodząca na rynek pet food w Polsce  (pisaliśmy o tym w ZooBranży….) przygotowała analizę trendów konsumenckich na bieżący rok. Warto się z nimi zapoznać.

8 wiodących to:

  1. Rosnący trend flexitarianizmu i zwiększone zainteresowanie białkami pochodzenia roślinnego oraz owadziego (zwłaszcza u przedstawicieli pokolenia Z i Alfa)
  2. Większe skupienie na aspektach zdrowia i równowagi psychicznej (wellbeing i wellness)
  3. Większa potrzeba spersonalizowanych programów żywieniowych
  4. Transparentność etykiety i zaufanie do producenta
  5. Większa dbałość o ekologię, strategia zero waste
  6. Etyka produkcji i pozyskania surowców (w tym dobrostan zwierząt hodowlanych)
  7. Nowoczesny pet parenting – zwierze potrzebuje żywienia i wsparcia emocjonalnego jak jego opiekun
  8. Potrzeba nowych smaków i eksperymentów związanych z doznaniami podcza jedzenia

Więcej dowiesz się ze strony: https://www.adm.com/