W poprzednim numerze „ZooBranży” poruszyliśmy temat marek własnych, zwłaszcza kategorii premium, umożliwiających wyróżnienie się na rynku, zwiększenie swoich dochodów oraz lojalizację kupujących. Czy zbudowanie takiej marki jest trudne i wymaga zaawansowanej wiedzy? Wcale nie! O tym, jak stworzyć własny brand w niezwykle modnej obecnie kategorii superfoods, rozmawiamy z firmą GA Pet Food Partners, posiadającą wieloletnie doświadczenie w oferowaniu takich usług.

„ZooBranża”: Proszę w dwóch zdaniach przedstawić GA Pet Food Partners naszym Czytelnikom.

GA Pet Food Partners: GA Pet Food Partners jest wiodącym na rynku producentem wysokiej jakości pokarmu dla zwierząt towarzyszących. Oferujemy swoim Partnerom możliwość tworzenia własnej marki karmy, bez wymogu minimalnej ilości zamówienia, spośród szerokiej gamy produktów sprawdzonych i cenionych na całym świecie.

ZBR: Co wyróżnia GA Pet Food Partners na tle konkurencji?

GA: W 2012 roku GA zaczęło inwestować w technologię, która zrewolucjonizowała przemysł karmy dla zwierząt towarzyszących. Dzięki temu jesteśmy w stanie nie tylko zapewnić naszym Partnerom biznesowym wyjątkowe możliwości pozycjonowania ich marki wśród konkurencji, lecz także, i co najważniejsze, doskonale zbilansowaną dietę dla zwierząt, bogatą w składniki odżywcze przy użyciu świeżo przygotowanych składników. Mówię tutaj o technologii „Freshtrusion ™”.Ideologia Freshtrusion zaczyna się, jeszcze zanim surowce trafią do ekstruderów w GA, a mianowicie na farmach i łowiskach, z których pozyskujemy nasze świeże mięso. Wyselekcjonowanie godnych zaufania dostawców, a także systematyczna kontrola dostarczanych surowców pozwala nam „wytwarzać i dostarczać najlepszą na świecie karmę dla zwierząt domowych”. 

ZBR: Czy łatwo jest stworzyć własną markę karmy dla zwierząt?

GA: Proces tworzenia własnej marki z GA jest niezwykle prosty. Na początku współpracy zachęcamy do skorzystania z asortymentu sprawdzonych na rynkach światowych receptur. Następnym krokiem jest wybór projektu etykiety. Oferujemy ponad 180 ręcznie wykonanych szablonów etykiet, w których każdy projekt może zostać dostosowany do potrzeb marketingowych naszych Partnerów. Po zatwierdzeniu etykiety przechodzimy do realizacji zamówienia. Na każdym etapie pracy nad własną marką nasi Partnerzy mogą korzystać z dodatkowych usług graficznych, a także wiedzy techników żywieniowych.

ZBR: Jakie rodzaje karm są dostępne w ofercie standardowej?

GA: Oferujemy cztery różne asortymenty, każdy z określonymi korzyściami dla zwierząt. Najnowszą linią, która została dodana do naszego portfolio, jest Superfood 65. Obejmuje ona trzy receptury, które zawierają 65% najwyższej jakości mięsa, z czego 35% to świeżo przygotowane, delikatnie ugotowane, w celu ochrony cennego białka. Te produkty zawierają również mieszankę pożywnych warzyw i owoców określanych mianem superfoods.Asortyment Grain Free obejmuje wybór najlepszych, świeżo przygotowanych, pożywnych i lekkostrawnych źródeł białka zwierzęcego. Został on opracowany z dodatkiem słodkich ziemniaków i białych ziemniaków, aby był odpowiedni dla zwierząt z nietolerancją i wrażliwością na zboża.Mamy również w ofercie produkty Super Premium. Asortyment ten obejmuje wiele hipoalergicznych receptur, które nie zawierają powszechnych alergenów pokarmowych, takich jak pszenica, gluten pszenny, nabiał i soja. Pragnę również polecić asortyment Naturals, czyli receptury monobiałkowe na ryżu, zapewniające odpowiednią dietę dla zwierząt domowych z wrażliwym układem pokarmowym.

ZBR: Jak skontaktować się z GA Pet Food Partners?

GA: Aby rozpocząć współpracę z GA, prosimy o kontakt z jednym z naszych przedstawicieli na terenie kraju (dane niżej) bądź z biurem GA Polska pod numerem +48 523 047 002.

ZBR: Dziękujemy za rozmowę.

Adrian Ronowski

Przedstawiciel handlowy Południowa Polska
+48 534 452 660

Adrian.Ronowski@ga-petfoodpartners.co.uk

Paweł Mądry

Przedstawiciel handlowy Północna Polska
+48 786 276 292

Pawel.Madry@ga-petfoodpartners.pl