A w nim najświeższe newsy branżowe, gorące nowości, wspaniali autorzy i mnóstwo ciekawych tematów!
Dowiesz się:
• jak zatrzymać pracownika i sprawić by stał się najlepszym ambasadorem Twojego biznesu!
• jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, zyskać wierną społeczność klientów,
• ile mięsa powinno być w karmie dla psa? Czy więcej zawsze znaczy lepiej? Jakie są normy żywieniowe i jak prawidłowo czytać etykietę karmy, aby nie dać się wprowadzić w błąd;• jak karmić psa „na urlopie”. O czym trzeba pamiętać aby nie narażać się na kłopoty?
• jak bezpiecznie przewozić pupila w samochodzie, pociągu i samolocie? Jakie produkty warto polecać klientom wybierającym się w podróż ze zwierzakiem?
• jak prawidłowo karmić kocięta – zarówno kocie oseski jak i nieco starsze „małe tygrysy”? Jakie preparaty mleko zastępcze i karmy polecać i czym się przy tym kierować?
• jak chronić psa przed przegrzaniem – Jakie produkty będą pomocne? I jak rozpoznać udar cieplny u psa i pomóc zwierzakowi?
• jak poprawnie odrobaczać pupila? Część pierwsza obszernego artykułu o tym, co może zamieszkać w psie lub kocie (i nie tylko!) i jak sobie z tym czymś poradzić?
• MyPetStory – must have dla każdego sklepu zoologicznego! Aplikacja łącząca sklepy zoologiczne z klientami i dostawcami! W numerze instrukcja jak do niej dołączyć.
Zapraszamy do lektury!