Prezentujemy w nim raport UOKiK dotyczący kontroli przeprowadzonych przez Inspekcję Handlową w sklepach zoologicznych oraz informujemy, co obejmuje taka kontrola i jakie kary grożą przedsiębiorcom u których wykryte zostaną uchybienia. Rozwiązujemy również zagadkę ilości mięsa i białek w karmach dla psów i kotów, a raczej w sposobach przekazywania tej jakże ważnej informacji na opakowaniach tych produktów. Wyjaśniamy też, co znaczy reklama natywna i dlaczego jest obecnie tak popularnym i powszechnie stosowanym przez marketingowców narzędziem. Odkrywamy znaczenie modnego dziś określenia „pampering trend” stosowanego w przypadku opiekunów rozpieszczających swoje zwierzaki i przedstawiamy najbardziej spektakularne objawy tego zjawiska. Prezentujemy praktyczny przewodnik po pokarmach dla królików i gryzoni, w tym nietypowych i rzadziej spotykanych w sklepach zoologicznych. A dla akwarystów przygotowaliśmy obszerny materiał o dyskowcach, a dokładnie o rozmaitych mitach dotyczących tych pięknych, majestatycznych ryb.
Zapraszamy do lektury!
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Wyróżniony
-
Wyróżniony
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Wyróżniony
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę