Marka DOG CHOW® z portfolio Nestlé, w sierpniu i wrześniu prowadzi dwumiesięczną kampanię
na antenie TVN. Akcja jest skierowana
do właścicieli psów oraz wszystkich osób, które dopiero rozważają sprowadzenie czworonoga do domu. Porusza ona zagadnienia związane z właściwym żywieniem psów oraz aktywnym spędzaniem czasu z ulubieńcem.

W sierpniu marka DOG CHOW® gościła w programie Dzień Dobry Weekend. Trzy spośród czterech audycji zostały poświęcone różnym etapom w życiu psa. Wyróżnione zostały cztery etapy życia czworonoga – szczenię w wieku do 1. roku życia (Puppy), pies młody w wieku 1+ (Adult), dojrzały w wieku 5+ (Mature Adult) oraz starszy – 9+ (Senior). Obrazują one autorski koncept DOG CHOW® dotyczący żywienia psów. Zgodnie ze strategią „Właściwa Karma we Właściwym Wieku”, marka koncentruje się na dostarczeniu najlepszego programu odżywiania na każdym z etapów rozwoju psa, dostosowując się do jego potrzeb energetycznych. Na antenie TVN porad dotyczących prawidłowego żywienia czworonogów w każdym wieku udzieliła ekspert marki DOG CHOW® dr Sybilla Berwid-Wójtowicz.

Kampania na antenie TVN obejmuje także ośmiosekundowe billboardy sponsorskie, które będą towarzyszyć wydaniom Dzień Dobry Wakacje oraz Dzień Dobry Weekend w sierpniu i wrześniu. Strategię projektu opracowały wspólnie MEC i BrandLab. Ponadto za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Działania PR realizuje firma BrandLab.