Premiumizacja to jeden z najpopularniejszych trendów kształtujących współczesny rynek. Klienci coraz chętniej kupują produkty „z górnej półki” w tym również specjalistyczne karmy dla psów i kotów. Dla sklepu zoologicznego to okazja do doskonałego zarobku, jednak wielu pracowników ma poważny problem ze skuteczną sprzedażą takich produktów. O tym, jak najlepiej to robić, jakiemu klientowi je polecać i jakich argumentów użyć rozmawiamy z Panem Rafałem Śliwińskim, Portfolio&Marketing Managerem marki EMPIRE, producenta karm i przysmaków klasy ultra premium dla psów i kotów. Przedstawiamy również unikalną filozofię tej marki oraz korzyści wynikające ze sprzedaży i stosowania jej produktów.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page