MyPetStory to aplikacja mobilna stworzona specjalnie dla branży zoologicznej. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii w prosty sposób pozwoli Państwu skutecznie realizować cele marketingowe i zwiększy konkurencyjność lokalnych sklepów zoologicznych.
Poprzez spersonalizowane treści każdego dnia będą Państwo mogli inspirować klientów do zakupów i lepszej opieki nad zwierzętami.
W aplikacji poruszamy również aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu oraz promocji mądrych adopcji.
Zachęcamy Państwa do rejestracji w aplikacji i wspólnego rozwijania tego projektu.
Autor: Piotr Łuczka
CEO My Pet Story Sp. z o.o.
www.mypetstory.pl
Misja i cele
Dlaczego powstała aplikacja MyPetStory? To wynik naszych pasji i doświadczeń w branży zoologicznej. Chcemy inspirować opiekunów zwierząt domowych do lepszego zajmowania się nimi każdego dnia. Tworzymy rozwiązania pozwalające nam i naszym partnerom jeszcze skuteczniej realizować swoje cele!
Wykorzystanie nowych technologii
Łatwość dostępu do wiedzy, usług i produktów dla opiekunów zwierzaków to nasz cel nadrzędny! W jego realizacji pomaga nam technologia umożliwiająca automatyzację, precyzyjne działania oraz personalizację i stałe inspirowanie klienta.
Omnichannel
Obecnie w wielokanałowej strategii komunikacji dominującą rolę przyjmuje kanał mobilny. Aplikacja natywna w połączeniu ze smartfonem jako urządzeniem najbardziej personalnym daje szerokie spektrum możliwości oddziaływania na klienta z poszanowaniem jego wyborów i prywatności.
Przygotuj ofertę dla sklepów, lecznic i innych podmiotów B2B
W prosty sposób tworzysz kupon, dodajesz grafikę i treść, wybierasz grupę docelową i mechanizm promocji – co więcej, możesz tworzyć kupony z wyprzedzeniem określając daty ich emisji i projektując jednorazowo np. miesięczną kampanię reklamową automatycznie obsługiwaną przez aplikację.
Producenci, dystrybutorzy i hurtownie
Aplikacja MyPetStory pozwala na prowadzenie nowoczesnych działań marketingowych zarówno w kanale B2B jak również B2C. Główne korzyści to:
• Realizacja założeń polityki marketingowej
• Dostęp do bazy firm w aplikacji MyPetStory
• Automatyzacja procesów, ograniczenie kosztów
• Możliwość tworzenia nowoczesnych spersonalizowanych działań promocyjnych
• Dostęp do bazy opiekunów zwierząt
• Systematyczna stymulacja klientów do zakupów
• Współpraca z innymi podmiotami gospodarczymi w ramach strategii WIN-WIN
• Raportowanie
Lokowanie produktu przy artykułach merytorycznych (B2C)
Twórz kupony B2C i lokuj za ich pomocą swoje produkty w bazie wiedzy MyPetStory. Opiekunowie zwierząt poszukujących rozwiązania problemów związanych z pielęgnacją pupila sami zainteresują się nimi!
Wysyłanie oferty do klientów sklepów (B2C)
Kto lepiej od Ciebie zadba o promocję Twoich produktów? Buduj spójną komunikację Twojej marki i realnie wspieraj sprzedaż Twoich produktów w sklepach zoologicznych. Wystarczy, że sklep przydzieli Ci w aplikacji rolę Brand Managera, a Ty skutecznie wypromujesz swoje produkty i zwiększysz obroty sklepu! Jak to działa? Na dole przykład.
Delegowanie zadań i współpraca w zespołach
Buduj zespoły w aplikacji MyPetStory. Nadawaj im uprawnienia, twórz pionowe i poziome struktury zarządzania. Organizuj współpracę w zespołach przy działaniach marketingowych. Deleguj zadania. Współpracuj z podmiotami – osobami zewnętrznymi. Automatyzuj i upraszczaj procesy. Wdrażaj marketing produktu w sklepie i poza nim. Wzmacniaj pozycję konkurencyjną Twojej marki w sklepach. Zachowaj pełną kontrolę nad pracą swojego zespołu dzięki intuicyjnemu systemowi raportów.
Przykład: Właściciel sklepu X sprzedającego produkty firmy Y zaprasza Brand Managera Dostawcy Y do swojej Placówki X w aplikacji. Od tego momentu dostawca Y dba o promocję swoich produktów do klientów sklepu X, czyli kupony tworzone przez dostawcę trafiają do telefonów opiekunów zwierząt, którzy polubili sklep X lub są w jego pobliżu. Aplikacja nie udostępnia danych klientów dostawcom.
…Sklep Zoologiczny
Czy zadawałeś sobie pytania: jak zaprosić klientów do sklepu i zatrzymać ich na stałe? Jak dotrzeć do opiekunów zwierząt w okolicy sklepu? Jeśli tak, to aplikacja MyPetStory jest dla Ciebie:
• zbudujesz lojalną społeczność klientów wokół Twojego sklepu – program lojalnościowy
• zaprosisz planujących zakupy w domu klientów do Twojego sklepu (Online to Offline)
• zainspirujesz klientów do zakupu, poinformujesz ich o nowościach
• dotrzesz do nowych klientów, rozszerzysz zasięg swojego sklepu
• odnotujesz wzrost świadomości Twoich klientów – zapewnisz im asystenta w opiece nad pupilem
• spersonalizujesz komunikację marketingową – klient otrzyma wyłącznie produkty dedykowane
dla swojego pupila
• zaprosisz klienta na wydarzenia w sklepie
Przykład: Właściciel sklepu zoologicznego korzystał wcześniej z programu lojalnościowego w postaci tradycyjnych kart rabatowych -5%, sporadycznie drukował gazetki promocyjne dodawane do paragonów oraz stosował komunikację promocyjną na półce. Efekt: wysokie koszty = negatywny wpływ na zyski ze sprzedaży, brak realizacji zadań związanych ze zwiększeniem liczby klientów czy wartości koszyka.
Rozwiązanie: Właściciel sklepu zaczyna korzystać z MyPetStory. W ramach tego samego budżetu zastępuje dotychczasowe pasywne narzędzia aplikacją. Jest w stanie dotrzeć do klientów znajdujących się w pobliżu sklepu (usługi Geolokalizacja i Drive to store), wysyłając do nich kupony promocyjne i informacyjne. Wybiera precyzyjnie odbiorców promocji (opiekunowie zwierząt danych gatunków, ras o określonych cechach), zwiększając jej skuteczność. Organizuje szybkie promocje i wyprzedaże końcówek serii oraz informuje o wydarzeniach w sklepie. Z czasem buduje społeczność klientów sklepu, polecając instalację aplikacji z indywidualnego dla sklepu kodu QR naklejonego przy kasie lub przesłanego mailem. Jego kupony w pierwszej kolejności będą widoczne w aplikacji zaproszonego opiekuna zwierzaka. Sprzedawca rejestruje zakupy klientów na podstawie Id klienta, prosząc o okazanie aplikacji przy zakupach. Doradca oszczędza czas, polecając asystenta MyPetStory w opiece nad pupilem klientowi, który nabył zwierzę. W tym czasie może obsłużyć kolejnego klienta.
Właściciel sklepu zaprasza swoich dostawców, przydzielając dostęp w aplikacji do promocji ich produktów. Ma kontrolę oraz podgląd działań, co gwarantuje komfort oraz bezpieczeństwo jego biznesu. Stanowi to realne wsparcie sprzedaży, oszczędność czasu oraz gwarancję spójnej i profesjonalnej komunikacji marki.
Więcej o funkcjonalnościach aplikacji MyPetStory dla sklepów zoologicznych w kolejnym wydaniu magazynu ZooBranża!
WAŻNE
Bądź pierwszy w mieście, zaproś opiekunów zwierząt do swojego sklepu i zatrzymaj ich na stałe!
Z MyPetStory to prostsze niż kiedykolwiek wcześniej!
REJESTRUJESZ – ZYSKUJESZ!
To ten moment!
Rozpoczęliśmy odliczanie! Oficjalny launch aplikacji MyPetStory w kanale konsumenckim nastąpi 20 lutego 2021 r.! Tego dnia każdy opiekun zwierzaka będzie mógł bezpłatnie pobrać ją na swojego smartfona i skorzystać z kuponów w aplikacji!
Zadbaj aby Twoje kupony z ofertą też tam były!
Wszyscy przedsiębiorcy, którzy zarejestrują się w MyPetStory do 20 lutego 2021 r., otrzymają gwarantowany bezpłatny okres NA START do 31 sierpnia 2021 r. W następnym wydaniu ZooBranży napiszemy również jakie niespodzianki czekają na najbardziej aktywnych. To nie wszystko! Sklepy zoologiczne, które dołączą do 9 lutego 2021 r. otrzymają wraz z następnym numerem ZooBranży bezpłatny pakiet materiałów POS ułatwiający budowanie skutecznego programu lojalnościowego wśród swoich klientów!
Nie czekaj aż wyprzedzą Cię inni! Zarejestruj swoją firmę już dziś i jako pierwszy w Twojej okolicy zacznij zarabiać, prowadząc nowoczesne działania w stworzonej specjalnie dla Ciebie aplikacji MyPetStory!