EUKANUBA przechodzi gruntowną zmianę wizerunkową. Nowe wzory opakowań zostały zaprojektowane tak, aby komponowały się z nowym, odświeżonym wizerunkiem marki. Przedstawiony na opakowaniu wizerunek psa na łonie natury, pełnego wigoru i w doskonałej kondycji będzie mocno wyróżniać nasze produkty. Na przedniej części opakowania oprócz wizerunku psa znajdują się ikony komunikujące konkretne benefity zdrowotne. Na tylnej części opakowania umieszczono grafikę przedstawiającą kolorowy nawigator w formie heksagonu. Zastosowanie indywidualnej kolorystyki dla każdego etapu życia psa pozwala konsumentowi na szybką identyfikację potrzeb oraz ułatwia podjęcie decyzji o kolejnych krokach żywieniowych.
Nowa, ulepszona formuła karm EUKANUBA dzięki odpowiednio wyselekcjonowanym składnikom korzystnie oddziałuje na zdrowie. Wszystkie produkty z nowej linii EUKANUBA w swoim składzie (oprócz suszonego kurczaka i indyka) zostały dodatkowo wzbogacone o zawartość świeżego kurczaka na poziomie nie mniej niż 15% do 20%, co wpływa na jeszcze lepszą strawność i smakowitość produktu.
Spectrum Brands Poland Sp. z o.o., ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 7a, 02-366 Warszawa
infolinia: 00–800 241 53 414;
emali: spectrumbrands@voicecc.pl;