Marka TropiDog wkracza w jesienne miesiące z przytupem. Od września na rynku zobaczymy nowe, odmienione opakowania karm z linii Premium. Smaki oraz jakość pozostają niezmienne. Logo w pełnym kolorze czy rysunek przedstawiający źródło białka zwierzęco zamiast talerza, to jedne z kluczowych zmian. Wychodząc naprzeciw opiekunom psów, marka TropiDog w jeszcze bardziej czytelny sposób przedstawia informację o przeznaczeniu karmy. Nowa kompozycja podkreśla wiek oraz wielkość psa, dla którego jest karma. Natomiast nowe piktogramy i opisy funkcji jeszcze bardzie ułatwią wybór idealnej karmy dla psa.

Wraz ze zmianami w designie zmieniają się także wielkości opakowań. Zamiast 15 kg pojawi się bardziej poręczne 12 kg. Jednak co ważne, nie zmienia się cena za kg.

Wśród materiałów wspierających komunikację znajdziemy:

  – wobblery;

  – naklejki na obecnych opakowaniach karm, informujące o zmianie;

  – reklamy w prasie branżowej i newsy prasowe;

– szeroko zakrojona kampania ­on-line;

  – informacja w katalogu dla klientów;

– dedykowana strona

– tropidog.pl/newpackaging

www.tropidog.pl