Wiedza w handlu to podstawa. Zarówno solidna wiedza produktowa, jak i rzetelne umiejętności sprzedażowe pozwalają lepiej odczytywać potrzeby klienta, idealnie dopasowywać do nich produkty, sprzedawać więcej, łatwiej i przyjemniej oraz – lepiej zarabiać. Dlatego AQUAEL – jeden z liderów światowego rynku akwarystycznego – już dziś zaprasza właścicieli, kierowników i pracowników sklepów zoologicznych na unikalne szkolenia podnoszące ich kompetencje sprzedażowe w zakresie akwarystyki. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zarobić więcej na tym samym kliencie, jakie produkty polecać na rozmaite akwarystyczne problemy klientów, jak skutecznie budować paragon oraz jak sprawić, aby każdy akwarysta odwiedzający Twój sklep wyszedł z niego z satysfakcją i pełnym koszykiem zakupów, koniecznie musisz wziąć w nich udział! Szkolenia odbędą się we wrześniu i październiku w wybranych miastach Polski. Udział w nich jest bezpłatny. Więcej szczegółów w następnym numerze ZooBranży i już wkrótce na www.aquael.pl. Zapraszamy!
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page