Targi odbędą się 16-18 sierpnia 2023 roku.
Chcesz dołączyć do polskiej delegacji? Wyślij maila i dowiedz się więcej: katarzyna.olczak@trade.gov
Dla osób rejestujących się w ramach delegacji przewidziane są następujące benefity:
- Bezpłatna rejestracja na salę wystawową
- Bezpłatny 2-dniowy karnet edukacyjny (o wartości 250 USD) – szczegółowy rozkład wydarzeń w ramach programu edukacyjnego znajdzie Pani tutaj
- Indywidualna pomoc przy rejestracji i organizowaniu spotkań z wystawcami z USA
- Dostęp do International Trade Centre i udogodnień na miejscu, w tym możliwość rezerwacji miejsca spotkań na spotkania biznesowe
- Wcześniejszy dostęp do prezentacji nowych produktów obejmującej ponad 800 nowości rynkowych i produktów „Made in USA”.
Kwestie logistyczne (transport, noclegi) są po stronie uczestników. Tutaj znajdują się informacje od organizatorów w kwestii polecanego przez nich hotelu oraz parkingu przy cetrum konferencyjnym Mandalay Bay.