Czy wiesz, że aplikacja mobilna największej sieci sklepów odpowiada za ponad 50% przychodów w kanale e-commerce i stacjonarnym?
Nie musisz jednak wydawać milionów na uruchomienie własnej aplikacji. Wystarczy skorzystać z My Pet Story, które jest gotowym i nowoczesnym rozwiązaniem stworzonym specjalnie dla polskich sklepów zoologicznych, gabinetów weterynaryjnych i salonów groomerskich.
My Pet Story to bezpłatna aplikacja dla opiekunów i miłośników zwierząt, a także panel dla sklepów zoologicznych (stacjonarnych i internetowych), producentów, gabinetów weterynaryjnych, salonów groomerskich dostępny na stronie internetowej: My Pet Story.
Jednym kliknięciem można opublikować „kupon” z ofertą/ informacjami/ nowościami/ promocjami lub produktami z krótkim terminem ważności do 85 000 opiekunów zwierząt lub tylko do opiekunów znajdujących się lub mieszkających w okolicy Państwa sklepu, salonu lub gabinetu.
Uruchom aplikację mobilną Twojej Firmy już dziś i buduj grupę lojalnych Klientów (B2C).
Regularnie informuj o tym co się u Was dzieje, jakie macie nowości, produkty i promocje.
Korzystaj z OFERT SPECJALNYCH przeznaczonych tylko dla Ciebie od Producentów, dystrybutorów, hurtowni itp, które są dostępne tylko w aplikacji.
Zwiększ swoje zyski i korzystaj z nowoczesnych rozwiązań.
My Pet Story to:
- 85 000 opiekunów i miłośników zwierząt;
- lista dostawców z branży weterynaryjnej i zoologicznej;
- specjalne oferty od producentów, hurtowni i innych dostawców dedykowane tylko dla sklepów zoologicznych z aplikacji My Pet Story
- łatwe i precyzyjne dotarcie do wybranych opiekunów zwierząt np. tylko do dużych ras psów;
- łatwa i szybka sprzedaż produktów z krótkim terminem ważności;
- lokalizacja sklepu/gabinetu/salonu na mapie w aplikacji;
- nawigacja do sklepu/gabinetu/salonu Drive-to-Store;
- pomoc i wsparcie, a także jedyne rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych w czasach, gdy na rynku pojawiają się duże sieci sklepów zoologicznych z olbrzymim budżetem marketingowym;
- lokowanie produktów/usług/wywiadów/wypowiedzi przy merytorycznych treściach w aplikacji;
- możliwość promowania eventów, akcji, wyprzedaży itp.
- oszczędność czasu i pieniędzy na działania marketingowe w innych znacznie droższych kanałach;
- nowoczesna alternatywa dla pracochłonnych newsletterów, ulotek, gazetek promocyjnych, katalogów, malingów itp
- bieżący dostęp do raportów, które pozwalają na monitorowanie działań promocyjnych i ich efektów;
- ludzie, którzy pomogą Ci na każdym etapie współpracy z My Pet Story. Odbierają telefony, odpisują na maile, a także reagują na Twoje pomysły, sugestie i propozycje;
- 13+ ton karmy przekazanej do schronisk przez użytkowników aplikacji;
- 2 miejsce w konkursie PetVision na produkty wpisujące się w aktualne trenty, organizowanym przez ZooMark International w Bolonii;
- numer 1 i 3 wśród najczęściej pobieranych aplikacji w kategorii w Google Play i AppStore;
- budowanie lojalnej grupy Klientów;
- tworzenie społeczności wokół sklepu/marki/firmy;
- niezbędna spersonalizowana wiedza o pupilu w zasięgu ręki;
- przypomnienia o ważnych terminach dla użytkowników aplikacji.
[Aplikacja już weszła na rynek włoski, a niebawem również na rynek angielski oraz niemiecki.]
Zapraszam do kontaktu
Beata Suchorak