Nowości budzą ciekawość i ochotę, żeby spróbować. Ale z drugiej strony, pojawiają się wątpliwości i rodzą pytania. Czy ktoś już to zna? Czy mojemu wybrednemu pupilowi to zasmakuje? Czy warto ryzykować? Wydam pieniądze i zostanę z niewykorzystanym produktem? Często więc lęk zwycięża nad ciekawością i tracimy szansę na poznanie czegoś dobrego, może nawet lepszego.
Rozwiązaniem jest możliwość kupienia niewielkiego opakowania, które nie wymusza dużego wydatku, a pozwala na sprawdzenie, czy dany produkt „zaskoczy”. Ponieważ karmy z owadami są na razie produktem niszowym, postanowiliśmy dać klientom możliwość przetestowania ich i wprowadziliśmy małe, 50 g, opakowania. Wszelkie ryzyko jest o wiele mniejsze, obawy klienta także. Łatwiej jest go zachęcić do zakupu i spróbowania. Zwiększa się też szansa, że gdy wróci, w jego koszyku znajdzie się „normalne”, duże opakowanie.
www.portica.pl
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page