Karmy z linii TropiDog Premium w 2025 roku zyskają nową szatę graficzną. Nowe opakowania będą stopniowo zastępowały te dotychczasowe. Dlatego przez pewien czas będą dostępne na rynku dwie wersje etykiet. Refreshing opakowań podyktowany został potrzebami klientów i powstał w oparciu o badania rynkowe. Istotne informacje, takie jak źródło białka czy rozmiar rasy, są teraz jeszcze bardziej czytelne. Ale zachowane zostały charakterystyczne motywy, jak np. kolorystyka dotycząca smaku, dzięki czemu dotychczasowi klienci nie będą mieli problemu z rozpoznaniem karmy w nowej odsłonie. Dodano również logo Tropical, aby podkreślić, że marka TropiDog działa w ramach firmy z blisko 50-letnią tradycją, rozpoznawalnej na całym świecie.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę