ZOO-BOTANICA 2015  

W dniach 12-13 września odbyła się XIV edycja Targów Zoologiczno-Botanicznych ZOO-BO­TANICA. W to ogromne przedsięwzięcie zaangażowanych było 150 firm dzięki którym udało się stworzyć atrakcyjną ofertę z której skorzystało ponad 16500 zwiedzających! Specjalnie dla nich przygotowano 18 pokazów, prezentacji, wystaw, 12 konkursów i 18 wykładów tematycznych.

ZOO-BOTANICA 2015 tradycyjnie już stanowiła udane połączenie targów komercyjnych, adresowanych do biznesu zoologicznego z wielkim świętem dla wszystkich miłośników zwierząt. A na tych ostatnich we wrocławskiej Hali Stulecia czekało szczególnie dużo atrakcji. Jak zwykle dopisali akwaryści: w Wystawie Akwarystycznej wzięło udział 13 organizacji akwarystycznych z całej Polski. Poza tym na scenie głównej przez dwa dni odbyły się między innymi pokazy groomingu, posłuszeństwa psów, psiej mody, zabaw i zabawek dla kotów, pierwszej pomocy weterynaryjnej oraz konkursy dla odwiedzających, amatorów i profesjonalistów.

Do tradycji Targów ZOO-BOTANICA należy nagradzanie wyróżniających się stoisk i ekspozycji. W tym roku nagrodę Grand Prix za najciekawsze stoisko w kategorii Zoologia otrzymał United Petfood Polska. Nagroda za najciekawsze stoisko w kategorii Botanica powędrowała do GTP Harvey Michał Gąstał – Roraima. Najciekawszą wystawą akwarystyczną uznano stoisko Salonu Akwarystycznego „Trzmiel”. Natomiast za najciekawszy Produkt Zoologiczny nagrodzona została firma Coral House – Konrad Sokalski. Sponsorem Wiodącym Targów była firma TROPICAL Tadeusz Ogrodnik.

Organizator – Agencja Reklamowa ­WIGOR już dziś zaprasza na 15-lecie Targów ­ZOO-BOTANICA w przyszłym roku.

Fotorelacja:

https://www.facebook.com/ZooBranza.