W październiku ruszyła wielka akcja samplingowa najnowszych pokarmów firmy TROPICAL z linii Soft. Kampania wystartowała 10 października i w niemal tydzień po próbki zgłosiło się 1000 akwarystów. Zainteresowanie przetestowaniem nowej linii było ogromne. Żeby otrzymać jeden z zestawów próbek wystarczyło zarejestrować się na stronie www.tropical-soft.pl i wypełnić formularz.
– Nasza akcja samplingowa spotkała się z wielkim entuzjazmem akwarystów. To niepowtarzalna okazja, żeby osobiście przekonać się o wysokich walorach, znakomitej przyswajalności, hydrostabilności i unikalnej, miękkiej strukturze pokarmów z Linii Soft. – mówi Joanna Muszyńska, specjalista ds. marketingu w firmie TROPICAL.
Miękkie pokarmy firmy TROPICAL już od czasu swojej premiery podczas targów Interzoo w Norymberdze, wywołały ogromne zaciekawienie i zostały pozytywnie przyjęte przed akwarystów na całym świecie.
W skład Linii Soft wchodzi dziesięć produktów, które dedykowane są konkretnym kontynentom i gatunkom ryb. Produkty AMERICA i MARINE występują w wersjach S, M i L. Z kolei pokarmy AFRICA występują w wariantach HERBIVORE oraz CARNIVORE i są dopasowane do specyficznych wymagań diety ryb żyjących w afrykańskich zbiornikach. W ofercie Linii Soft są także produkty AROWANA dostępne w wersjach L i XXL.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page