1 czerwca ruszył mini serial pokazujący z przymrużeniem oka świat psów i kotów oraz nasze zachowania jako właścicieli. Będzie składał się z dziewięciu odcinków emitowanych co tydzień na kanale YouTube Butcher’s Pet Care, brytyjskiego producenta wysokiej jakości karmy dla psów i kotów.
To jedna z akcji związanych z 30 leciem firmy. Celem twórców jest podkreślenie jak ważne są relacje miedzy pupilem a rodziną oraz pokazanie jak wiele radosnych sytuacji zdarza się naszym pupilom gdy spędzamy czas razem.
Każdy odcinek, to minutowa miniscenka utrzymana w zabawnej konwencji, pokazująca świat głównego bohatera golden retrivera o imieniu „Astor”, z jego perspektywy. W kolejnych scenkach będą pojawiać się kot „Foszek” oraz psi koledzy „Astora”. Autorem scenariusza jest Maciej Kraszewski, współtwórca wielu polskich seriali, audycji radiowych oraz spektakli. Głosu Astorowi użyczył Piotr Grabowski, w roli kota Jacek Kawalec. Gościnnie głosami kolegów Astora w zostali Piotr „Kędzior” Kędzierski, Dariusz Kordek oraz Mateusz Maga.
Dodatkowo każdy z odcinków skomentuje z kobiecego punktu widzenia, znana malarka, ilustratorka Marta Frej.
Oprócz emisji video oraz memów Marty Frej w social mediach, więcej atrakcyjnych informacji będzie publikowanych na dedykowanej podstronie dostępnej na www.butcherspetcare.pl, gdzie na widzów czekają m.in. zabawne informacje o bohaterach, oraz quizy z nagrodami. Więcej na YouTube Butcher’s Polska
Więcej informacji udziela
Grażyna Leloch – Wilgat
Marketing Manager-International
Butcher’s Pet Care Sp.z o.o.
ul. Raduńska 6
01-681 Warszawa, Poland
mob. +48668602423