Czy słyszeliście już o Fiboo – producencie ekologicznych artykułów dla zwierząt zaprojektowanych i wyprodukowanych od początku do końca w Polsce – z miłością do zwierząt i naszej planety? To marka, której każdy produkt dostępny na rynku powstaje z myślą o środowisku – od zabawek i mat do lizania wykonanych z materiałów zawierających już w swoim składzie tworzywo pochodzące z recyklingu, przez kompostowalne woreczki na odchody, aż po miski z przetworzonych butelek PET oraz miski biodegradowalne, które w odpowiednich warunkach rozłożą się w ciągu trzech lat od ich utylizacji!

Dla tych, którzy nie słyszeli jeszcze o tym producencie, polecamy odwiedzenie jego strony internetowej www.fiboo.pl, gdzie można się dowiedzieć naprawdę wiele o głównej idei, która towarzyszy właścicielom marki podczas wdrażania coraz to ciekawszych produktów, lub zaobserwowanie profilu Fiboo w mediach społecznościowych.

Produkty od Fiboo, choć wyprodukowane dla zwierząt, mogą stanowić atrakcyjny dodatek do naszych domów. Marka kładzie szczególny nacisk nie tylko na funkcjonalność, lecz także na ich stylistykę, aby zdobiły wnętrza, dodawały uroku i subtelności. Dzięki dowolnym konfiguracjom kolorystycznym każdy znajdzie w ofercie akcesoria dla swojego pupila, które idealnie wcielą się w charakter jego czterech kątów – bo przecież stylowy zwierzak to stylowe wnętrze! 

Choć fiboowe zabawki mają żywe kolory, w przeciwieństwie do pozostałych akcesoriów dostępnych w pastelowych odcieniach, to nadal są to kolory, które wyróżniają się na tle pozostałych zabawek na rynku. Co bardzo istotne, pozostają przyjemne dla oka i, jednocześnie, widoczne dla zwierzaków podczas spacerów czy zabawy na dworze – podobnie jak seria elastycznych misek turystycznych od Fiboo idealna na podróże małe i duże. 

Warto wspomnieć, że Fiboo udostępnia swoją ofertę sklepom detalicznym, które w każdej chwili mogą zarejestrować się na platformie B2B marki (www.b2b.fiboo.pl) i tam w wygodny i szybki sposób składać zamówienia, by wkrótce móc rozpocząć swoją sprzedaż ich produktów we własnym sklepie z akcesoriami dla zwierząt. Minimum logistyczne nie należy do wygórowanych, a więc akcesoria te są na kieszeń mniejszych i większych sklepów. Dodatkowo dla nowych klientów marka przygotowała ciekawe pakiety startowe, które dają możliwość zakupienia najbardziej atrakcyjnych pozycji i kolorów z oferty w cenie niższej niż ta standardowa, aby sklep rozpoczynający dopiero przygodę z Fiboo mógł się przekonać, które z produktów sprawdzają się w przypadku jego docelowych klientów najlepiej. 

Dla tych, którzy nie słyszeli jeszcze o tym producencie, polecamy odwiedzenie jego strony internetowej www.fiboo.pl, gdzie można się dowiedzieć naprawdę wiele o głównej idei, która towarzyszy właścicielom marki podczas wdrażania coraz to ciekawszych produktów, lub zaobserwowanie profilu Fiboo w mediach społecznościowych. Co ciekawe, konto marki na Instagramie (Fiboo.pl) jest „prowadzone” przez Luisa – pieska adoptowanego ze schroniska, samozwańczego szefa produkcji, który w zabawny sposób, wraz z ambasadorami marki, reklamuje produkty Fiboo, nawiązując jednocześnie bliskie relacje ze swoimi obserwującymi i zyskując tym samym sympatyków nie tylko sobie, lecz przede wszystkim samej marce.  

Warto wspomnieć, że Fiboo udostępnia swoją ofertę sklepom detalicznym, które w każdej chwili mogą zarejestrować się na platformie B2B marki (www.b2b.fiboo.pl) i tam w wygodny i szybki sposób składać zamówienia, by wkrótce móc rozpocząć swoją sprzedaż ich produktów we własnym sklepie z akcesoriami dla zwierząt.