Więcej o tym zagadnieniu dowiecie się w najnowszym wydaniu magazynu PET B2B, gdzie znajdziecie artykuł na ten temat oraz więcej szczegółów o innowacyjnej aplikacji MyPetStory, którą prezentuje Joanna Żołnierczuk!
Sklepy zoologiczne nieustannie dążą do pozyskiwania nowych klientów, zwiększania wartości koszyka oraz częstszych zakupów. W MyPetStory wychodzimy naprzeciw tym potrzebom, oferując nowoczesne rozwiązania cyfrowe, które realnie wspierają rozwój sprzedaży i lojalność klientów.
– Co wyróżnia MyPetStory? W 100% dostosowana do specyfiki branży zoologicznej
– Łatwe wdrożenie – nie obciąża budżetu sklepu, kosztuje mniej niż filiżanka kawy dziennie
Naszym celem jest nie tylko cyfryzacja, ale przede wszystkim inspirowanie klientów do częstszych odwiedzin i zakupów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach i jak mogą one wesprzeć Twój sklep!
Napisz do nas na:
kontakt@mypetstory.pl
Tu znajdziesz artykuł:
https://lnkd.in/d4augiCc