W dniach 9–11 kwietnia 2021 r. Ptak ­Warsaw Expo po raz kolejny stanie się sercem spotkań wszystkich miłośników zwierząt, zarówno profesjonalistów związanych z branżą zawodowo, jak również hobbystów i pasjonatów. Wszystko dla zwierząt i o zwierzętach w jednym miejscu w formule targów o międzynarodowej randze i jakości nieodbiegającej od światowych wydarzeń branżowych.

Prezentacja produktów, nowości rynkowych i usług, bogaty blok merytoryczny w postaci spotkań edukacyjnych, warsztatów i konferencji oraz liczne atrakcje towarzyszące. W ramach najbliższej edycji Animals’ Days odbędą się: Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych, Krajowa Wystawa Psów Rasowych oraz Klubowa Wystawa Psów Rasowych, w sumie 180 ras i blisko 6000 czworonogów, od małych po największe, od myśliwskich po kanapowce. Do harmonogramu atrakcji powraca także Światowa Wystawa Kotów! W wystawie weźmie udział około 500 kocich piękności z całego świata. Najliczniej reprezentowane będą koty brytyjskie w różnych odmianach kolorystycznych oraz koty maine coon, ale nie zabraknie przedstawicieli innych, popularnych ras: koty rosyjskie niebieskie, syberyjskie, norweskie leśne, selkirk rexy, koty tajskie czy bezwłose sfinksy petersburskie. Poza wystawami targi Animals’ Days urozmaicą Mistrzostwa Europy w Aquascapingu. Będzie można podziwiać również wiele zwierząt egzotycznych i chronionych, takich jak: gady, płazy, jeże, ślimaki czy pajęczaki. Pewnie to nie koniec długiej listy atrakcji, organizatorzy zapowiadają rozwój formuły targów o nowe obszary.
Ważnym elementem każdej edycji Animals’ Days jest dedykowana dla kadry zarządzającej – Konferencja ­Branży Zoologicznej organizowana przez Partnera Merytorycznego – „­ZooBranżę”. Wydarzenie stanowi miejsce spotkań i wymiany doświadczeń, cechuje się szerokim wyborem tematów aktualnych dla branży oraz nowoczesną formą interaktywnych warsztatów. Spotkania odbywają się w formie paneli dyskusyjnych i wykładów prowadzonych przez zaproszonych gości. Jest to jedyne takie wydarzenie skierowane do kadry zarządzającej w branży zoologicznej!
Animals’ Days to także liczne grono partnerów i sponsorów wspierających wydarzenie, a przede wszystkim atrakcje obecne na targach. Partnerem targów jest „­ZooBranża”, partnerem strategicznym sieć sklepów ­KAKADU, sponsorami atrakcji: Kormotech Optimeal, ­Tropical, ­TropiDog, AQUAEL.

BIZNES W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI PO OGŁOSZENIU PANDEMII
Rzeczywistość większości firm działających w branży zoologicznej uległa diametralnej zmianie w pierwszych miesiącach po ogłoszeniu pandemii. Co zrobić aby w nowym otoczeniu biznesowym zachować stabilność, a nawet odnotować pozytywną dynamikę sprzedaży? Jak rozwijać bazę klientów B2B i B2C i jak dotrzeć do nich ze swoją ofertą? Jak funkcjonować w biznesie mimo ­pandemii? Targi Animals’ Days są nie tylko platformą ­biznesową wspierającą sprzedaż, lecz także źródłem aktualności i podsumowaniem najistotniejszych kwestii dla branży. Tu znajdziesz odpowiedź i wsparcie oraz „dobrą praktykę” wykorzystaną i sprawdzoną przez inne firmy.

ZAPREZENTUJ SWOJĄ MARKĘ PODCZAS ANIMALS’ DAYS 2021
Udział w targach jest strategicznym narzędziem sprzedażowo-marketingowym wpisanym w DNA działań operacyjnych wielu przedsiębiorstw. Przynosi wymierne korzyści w postaci nowych relacji biznesowych, kontraktacji i brandingu, będącego podstawą budowania świadomości marki i jej rozpoznawalności. Targi Animals’ Days są kluczowym wydarzeniem o charakterze B2B dla wszystkich sektorów branży zoologicznej. Międzynarodowy charakter imprezy, szeroki zakres branżowy i miano największych targów zoologicznych w Europie Centralnej, wszystko to co roku przyciąga ponad 200 wystawców będących przedstawicielami światowych i rodzimych marek oraz liczne grono odwiedzających, z czego większość stanowią profesjonaliści związani z branżą produktów i usług dla zwierząt. Obecność na Animals’ Days gwarantuje sukces biznesowy, pozwalając na intensyfikację działań sprzedażowych, oraz dostarcza pełną wiedzę na temat aktualnych trendów i premier rynkowych.

ZAPLANUJ SPRAWDZONE KROKI, KTÓRE GWARANTUJĄ SUKCES

  1. Określ cel lub cele udziału w targach.
  2. Poinformuj swoich Klientów o obecności na targach, koniecznie zaznacz, jak i gdzie znajdą Twoje stoisko – podaj nr stoiska.
  3. Umów spotkania z nowymi kontrahentami.
  4. Wykorzystaj dostępne Ci kanały komunikacji do poinformowania o uczestnictwie Twojej firmy w targach (stopka maila, newsletter, social media, strona www, publikacja we własnych mediach tradycyjnych).
  5. Pomyśl o wszystkich segmentach klientów będących odbiorcami Twoich produktów lub usług – przygotuj specjalną ofertę zarówno dla rynku B2B, jak i B2C. Wyróżnij się – unikalna propozycja może znacząco przybliżyć Twoją firmę do sukcesu.
  6. Zapytaj organizatorów Animals’ Days o dodatkowe możliwości promocji Twojej firmy, takie jak sponsoring, prezentacja w social mediach Animals’ Days, obecność Twoich produktów w Strefie Nowości podczas targów bądź udział w spotkaniach w biznesowej przestrzeni Hosted Buyers.
  7. Przygotuj pracowników do targów. Zorganizuj szkolenie, nakreśl strategię i cele, zmotywuj do osiągnięcia sukcesu. Jeśli firma wystawia się pierwszy raz – zastanów się nad estetyką stoiska w oparciu o możliwości i potrzeby Twojej firmy. Możesz skorzystać ze standardowych stoisk lub zlecić budowę przestrzeni wystawienniczej, którą odwiedzający i inni wystawcy zapamiętają na długo.
  8. Zadbaj o pozytywne wrażenia każdego Klienta, który dotrze na Twoje stoisko. Nie zapomnij o tych, którzy pozostawią dane kontaktowe. Po targach rozpocznij konsekwentną komunikację – podziękuj za spotkanie, opublikuj zdjęcia ze swojego stoiska, regularnie przypominaj się ze swoją ofertą.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O BEZPIECZEŃSTWIE SANITARNYM PODCZAS TARGÓW
Temat bezpieczeństwa sanitarnego w kontekście targów był już wielokrotnie poruszany. W czasie od momentu odmrożenia gospodarki i branży targowej oraz eventowej, co miało miejsce w czerwcu bieżącego roku, odbyło się już kilka dużych wydarzeń w przestrzeni PTAK Warsaw Expo – organizatora Animals’ Days. W okresie do 17 października, kiedy to weszły w życie nowe obostrzenia, PWE zorganizował i bezpiecznie przeprowadził ­Warsaw Oldtimer Show, Warsaw Dental Medica Show – jedyne stacjonarne wydarzenie dla branży polskiej stomatologii w tym roku oraz BIOEXPO Warsaw, które zgromadziło rekordową liczbę 230 wystawców. Każdą z wymienionych imprez odwiedziło po kilka, a nawet kilkanaście tysięcy uczestników.
Przygotowanie obiektu targowego względem wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego potwierdzone zostało inspekcją i wydaniem pozytywnej opinii już podczas pierwszych z wymienionych targów. Wysoki poziom bezpieczeństwa sanitarnego oraz ponadstandardowe procedury pozwoliły na stworzenie przyjaznej przestrzeni do rozwoju biznesu. Każdy wchodzący przechodził przez kabinę dezynfekującą, powierzchnie często używane odkażane były na bieżąco, organizator zadbał również o dostęp do bezpłatnych masek medycznych, które wydawano każdej osobie przekraczającej próg hali expo. Targi ­ANIMALS’ DAYS 2021 będą zrealizowane z zachowaniem wysokich standardów, które towarzyszyły każdej poprzedniej edycji wydarzenia.