Jego tematem przewodnim jest mózg psa i jego zmysły. Wyjaśniamy jak widzi, słyszy i czuje pies. Omawiamy także kwestię starzenia się psiego mózgu i podpowiadamy jak można przeciwdziałać temu zjawisku poprzez podawanie odpowiednio dobranych karm i suplementów. Pozostając w temacie mózgu prezentujemy innowacyjną teorię o trzech kolorach definiujących ludzki mózg i wynikające z tego wzorce zachowań. Ma to kluczowe znaczenie dla naszej aktywności, również tej biznesowej. Sporo miejsca poświęcamy też technologiom mobilnym, które są przyszłością handlu i z roku na rok stanowią coraz ważniejsze narzędzie sprzedażowo-marketingowe. To nie wszystko – przygotowaliśmy również garść wskazówek dotyczących sprzedaży kocich karm na raz, zaglądamy wspólnie do… kociej kuwety w poszukiwaniu nowych rozwiązań i produktów związanych z utrzymaniem przez pupila czystości oraz dokonujemy przeglądu przysmaków dla królików i gryzoni. Akwarystom polecamy – ku przestrodze – artykuł o barwionych rybach.
Przypominamy również, że już niebawem wyjątkowe wydarzenie – Targi Animals Days 2019! Już teraz zapraszamy na szkolenia i konferencję. W numerze znajdziecie informacje dotyczące rejestracji na te wydarzenia.
Podczas targów odbędzie się również rozstrzygnięcie Plebiscytu Branży Zoologicznej. Głosujcie więc na najlepsze produkty, firmę i handlowca roku.
Zapraszamy do lektury!
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Wyróżniony
-
Wyróżniony
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Wyróżniony
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę