Na początku kwietnia odbyło się uroczyste otwarcie sezonu dogtrekkingowego 2024. Impreza ta nie tylko zainaugurowała nowy sezon, ale także stanowiła pierwsze zmagania w ramach Pucharu Polski w Dogtrekkingu. Marka EUPHORIA z dumą wspierała to wydarzenie jako sponsor. Impreza przyciągnęła liczne grono pasjonatów dog-trekkingu, zarówno doświadczonych uczestników, jak i nowicjuszy, którzy wspólnie przemierzali wytyczone trasy. Dzięki doskonałej organizacji i sprzyjającej pogodzie uczestnicy mogli w pełni cieszyć się sportowym duchem rywalizacji oraz pięknem otaczającej natury. EUPHORIA nie tylko wspierała wydarzenie, ale także była sponsorem nagród. Firma przekazała karmę EUPHORIA Gluten Free dla zwycięzców oraz przysmaki dla laureatów konkursu „Piąta Łapa”. Jesteśmy niezmiernie dumni, że mogliśmy wspierać tak wyjątkowe wydarzenie jako sponsor. Dogtrekking to nie tylko doskonała okazja do spędzenia czasu na świeżym powietrzu, ale także platforma do promowania zdrowego stylu życia zarówno dla naszych czworonożnych przyjaciół, jak i ich opiekunów. Pragniemy kontynuować nasze wsparcie dla tej rozwijającej się dyscypliny sportowej i jej społeczności – powiedział Dyrektor Marketingu Maciej Wernicki. Marka EUPHORIA zapowiada dalsze działania promocyjne i obecność na nadchodzących wydarzeniach w ramach Pucharu Polski w Dogtrekkingu. Kolejna impreza odbyła się 11 maja w Bielsku-Białej.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page