W NUMERZE

  • Sklep Miesiąca: SMOK Słupsk
  • Wydarzenia: ZooWeekend
  • Karmy gluten-free – rzeczywista potrzeba czy kolejny trend?
  • Fundusze europejskie na założenie sklepu zoologicznego?
  • Psychologia sprzedaży – sprzedaż relacyjna, czyli jak sprzedawać skutecznie!
  • Wywołać potrzebę ale jak?
  • Nie każdy przysmak to gryzak!
  • Preparaty na odporność dla psów i kotów
  • Wybredny kot – jakie karmy polecać?
  • Porównanie produktów – żwirki naturalne
  • A jeśli nie chomik, czyli oryginalny pupil w klatce
  • Idzie zima, czyli jak dobrać odpowiednią grzałkę akwariową

 

Witam Państwa,

w poprzednim numerze ZooBranży sporo miejsca poświęciliśmy formom własności sklepów zoologicznych. Przedstawiliśmy różne opcje dostępne na rynku, które dają przedsiębiorczym osobom szansę na poprowadzenie takiej placówki bez konieczności posiadania znaczącego wkładu własnego na jej założenie. Niejako kontynuując ten temat zapraszamy do zapoznania się z możliwościami, jakie w zakresie finansowania własnego biznesu dają nam fundusze europejskie. Bardzo wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy, że można się o nie ubiegać i że wcale nie jest to ani takie trudne, ani skomplikowane. Uzyskana tą drogą dotacja lub korzystna pożyczka może pozwolić na udany start i rozwinięcie skrzydeł w biznesie. Wystarczy dobry pomysł i konsekwentna, ciężka praca. Tematem miesiąca październikowej ZooBranży jest gluten, a raczej karmy bezglutenowe. Opisujemy szczegółowo, czym właściwie jest owa osławiona substancja (a raczej grupa białek) oraz odpowiadamy na pytanie czy faktycznie jest aż tak „zła”, jak kreują ją media. Lekturę tego artykułu polecam zresztą nie tylko właścicielom zwierzaków, ale i pasjonatom „ludzkiej” dietetyki. Można się z niego dowiedzieć sporo ciekawych rzeczy obalających powszechnie przyjęte mity. Nie zapominamy również o handlowcach – specjalnie dla nich przygotowaliśmy materiał o skutecznej sprzedaży relacyjnej stanowiący wprowadzenie do dalszych tematów, które będą poruszane w kolejnych numerach ZooBranży. Podpowiadamy również, jak świadomie kreować potrzebę klienta, która – jak wiadomo – jest podstawą wszelkiego handlu, sprawia bowiem, że w ogóle przychodzi on do naszego sklepu. Dla spragnionych wiedzy Czytelników przygotowaliśmy też obszerną rubrykę „tematów zawodowych”. Wyjaśniamy w niej, jakie są podstawowe różnice między psim gryzakiem, a przysmakiem oraz kiedy i w jakich sytuacjach warto je stosować. W okresie jesiennym podpowiadamy, jak skutecznie sprzedawać preparaty zwiększające odporność pupili. Wskazujemy również najczęstsze przyczyny osławionej kociej „wybredności” pokarmowej oraz doradzamy, jak temu przeciwdziałać i jakie produkty polecać. Dokonujemy wreszcie przeglądu dostępnych na rynku żwirków naturalnych dla kotów i nie tylko. Ponieważ z listów i maili od naszych Czytelników wiemy, że chętnie zapoznają się z różnymi egzotycznymi
zwierzakami przygotowaliśmy niespodziankę – zestawienie naprawdę oryginalnych „klatkowych” ssaków wraz z poradami komu i z  jakimi produktami komplementarnymi warto je polecać. Podpowiadamy wreszcie, jaką grzałkę polecić akwaryście oraz na co zwrócić jego uwagę podczas wyboru optymalnego modelu tego urządzenia.

Zapraszam Państwa do lektury,
dr n. wet. Joanna Zarzyńska
Redaktor Naczelna
Joanna Zarzyńska

 

Zapraszamy do lektury magazynu w wersji elektronicznej.