Purina® Pro Plan® zaprosiła swych partnerów handlowych na niecodzienne warsztaty. Od maja do września br. w 7 miastach Polski edukowała właścicieli sklepów oraz ich pracowników, jak OPTYmalnie żywić czworonogi. Uczestnicy spotkań poznali, jak właściwie dopasować karmę, by zapewnić psom optymalne odżywianie zgodnie z nowym konceptem marki OPTINUTRITION®.
OPTINUTRITION® to unikalne formuły zawarte w karmie Purina® Pro Plan® opracowane, by pomagać psom i ich właścicielom. Stworzone z wykorzystaniem prawie 100-letniego doświadczenia firmy, są połączeniem najważniejszych rozwiązań zapewniających różne korzyści dopasowane do potrzeb konkretnego psa, na każdym etapie jego życia.
Szkolenie obejmowało również prezentacje właściwości wszystkich produktów marki, tajniki merchandisingu oraz sposoby na najlepszą ekspozycję karmy w sklepie tak, by zwiększyć rotację produktu.
Na wykłady zaproszono ponad 280 właścicieli oraz pracowników 122 sklepów wraz z osobami towarzyszącymi. Każde ze spotkań odbyło się w sali kinowej i zakończyło się seansem filmowym.
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Wyróżniony
-
Wyróżniony
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Wyróżniony
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Wybierz stronę