Szarpnij się na dobre słowo to nowa kampania Brit, w której marka porusza temat zdrowia psychicznego lekarzy weterynarii. Stres w pracy lekarzy weterynarii jest kluczowym czynnikiem, który wpływa na ich misję w ratowaniu zdrowia i życia zwierząt. Może on prowadzić do zwolnień lekarskich z powodu wypalenia zawodowego, przemęczenia, utraty pasji do pracy i w skrajnych przypadkach nawet do depresji. Marka Brit – producent Brit Veterinary Diet stawia zdrowie zwierząt i lekarzy na pierwszym miejscu. Odpowiednia dieta ma ogromne znaczenie dla zdrowia i kondycji naszych czworonożnych przyjaciół. Tak jak zapewnienie dobrostanu psychicznego lekarzy weterynarii jest warunkiem koniecznym do zapewnienia dobrostanu zwierząt.

Brit Veterinary Diet i Vethink Academy wspólnie przeprowadziły ankietę badającą dobrostan psychiczny polskich lekarzy weterynarii, na podstawie której ruszyła kampania społeczna Szarpnij Się Na Dobre Słowo. Zachęca ona opiekunów psów, by po każdej wizycie u swojego lekarza weterynarii „szarpnęli się na dobre słowo”, czyli zostawili pozytywny komentarz w internecie dotyczący wizyty i pracy lekarza.

Kampania wspierana jest spotem, w którym wzięli udział Ambasadorzy kampanii wraz ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi. Za spot, ideę oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Cut The Mustard. W ramach akcji została podjęta współpraca z aktorką i influencerką Ulą Dębską, influencerką i content creatorką popularyzującą wiedzę o mądrym wychowaniu psów Aleksandrą Koman, lekarką weterynarii Magdą Firlej-Oliwą oraz psim behawiorystą Michałem Dąbrowskim. Kampania będzie również promowana szarpakiem, który będzie można otrzymać u wybranych lekarzy weterynarii oraz w konkursach organizowanych na profilach social mediów ambasadorów akcji.

Więcej informacji odnośnie do kampanii na www.szarpnijsienadobreslowo.pl