1. Entuzjaści białek owadzich; to opiekunowie psów, którzy interesują się suplementacją i aspektami składów karm oraz zdrowotnością pupili
– 64% ma młodsze psy (w wieku 1-3 lat)
– 63% podaje suplementy codziennie lub co tydzień
– Częściej są to mężczyźni poniżej 40 roku życia
– Często mają również koty
2. Adoptujący mięso hodowlane
2. Opiekunowie psów pozytywnie nastawieni do karmy z mięsem hodowlanym (lab meat), bardziej otwarci na rozwiązania oparte na badaniach naukowych:
– 40% priorytetowo traktuje „wszystkie naturalne składniki”
– Głównie mieszkańcy miast
– Zabierają swoje psy wszędzie
– 42% interesowali się pre-, pro- lub postbiotykami w ciągu ostatniego roku
– Preferują YouTube jako źródło informacji na temat zdrowia zwierząt
3. Segment białek z ryb inwazyjnych
3. Opiekunowie psów zainteresowani białkami z inwazyjnych gatunków ryb, takich jak karp srebrzysty:
– Uzyskują informacje o zwierzętach głównie z Instagrama i Facebooka
– Bardziej skoncentrowani na marce przy podejmowaniu decyzji zakupowych
– Bardziej skłonni do podawania trzech posiłków dziennie
– Kupują dehydratowane smakołyki
– Wrażliwi na cenę pomimo motywacji związanych ze zrównoważonym rozwojem
Producenci karmy dla zwierząt domowych, którzy chcą z powodzeniem wprowadzić na rynek nowe produkty białkowe, powinni rozważyć:
1. Dotarcie do użytkowników suplementów: wykazano silną korelacja między stosowaniem suplementów a otwartością na nowe białka.
2. Formuły i tekstury karm: Zwolennicy nowych białek preferują formaty inne niż krokiet.
3. Strategie kanałów dotarcia: Platformy wideo, takie jak YouTube, mają kluczowe znaczenie dla dotarcia do użytkowników mięsa laboratoryjnego.
4.Koncentracja na mieszkańcach miast: Osoby akceptujące mięso hodowlane są najczęściej mieszkańcami miast.
5. Dostosowanie komunikatów marketingowych: pozycjonowanie „całkowicie naturalne” rezonuje nawet z osobami akceptującymi mięso hodowlane.