Czy poziom cyfryzacji w sklepach zoologicznych jest wystarczający?
Więcej o tym zagadnieniu dowiecie się w najnowszym wydaniu magazynu PET B2B, gdzie znajdziecie artykuł na ten temat oraz więcej szczegółów o innowacyjnej aplikacji MyPetStory, którą prezentuje Joanna Żołnierczuk, Business Development Manager Italia! „Sklepy zoologiczne nieustannie dążą do pozyskiwania nowych klientów, zwiększania wartości koszyka oraz częstszych zakupów. W MyPetStory wychodzimy naprzeciw tym potrzebom, oferując nowoczesne rozwiązania cyfrowe, które realnie wspierają rozwój sprzedaży i lojalność klientów.”
Co wyróżnia MyPetStory? W 100% dostosowana do specyfiki branży zoologicznej, a łatwe wdrożenie – nie obciąża budżetu sklepu, kosztuje mniej niż filiżanka kawy dziennie.
Naszym celem jest nie tylko cyfryzacja, lecz przede wszystkim inspirowanie klientów do częstszych odwiedzin i zakupów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych rozwiązaniach i o tym, jak mogą one wesprzeć Twój sklep!
Napisz do nas: kontakt@mypetstory.pl