Wybierając produkty do oferty sklepu, warto zastanowić się czy dana marka zapewnia wsparcie sprzedaży swoich produktów. Wsparcie sprzedaży to zestaw działań i narzędzi, które mają na celu pomóc w sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów ich obsłudze. Proces ten może obejmować dostarczanie im informacji, rozwiązywanie ich problemów oraz budowanie trwałych relacji. Wsparcie sprzedaży ma na celu ułatwienie pracy sprzedawcy w sklepie oraz zapewnienie klientom pozytywnego doświadczenia zakupowego.

Metodami wsparcia sprzedaży, które są często stosowane w naszej branży są: ulotki informacyjne, katalogi, gadżety reklamowe jak długopisy i kubki, materiały POSM jak woblery i shelfstopery. Są dystrybuowane przez handlowców i działają głównie w obrębie sklepu tzn. aby dowiedzieć się o nowych produktach klient musi przyjść do sklepu.

Nowością jest MyPetStory Trade 3.0 jest to system, w którym producent zapewnia wsparcie sprzedaży swoich produktów poprzez gotowe do użycia oferty. Oferty te są publikowane
w aplikacji mobilnej MyPetStory, którą pobrało już ponad 100.000 użytkowników w całej Polsce.

Jak skorzystać ze wsparcia bez ponoszenia dodatkowych kosztów?

Wystarczy zalogować się na stronie panel.mypetstory.pl i skorzystać z ofert dodanych przez producentów. Oferty są publikowane na koszt producentów, a klient widzi je jako oferty Twojego sklepu.

Już nie musisz wpisywać danych produktów, gdyż nowe oferty znajdziesz w aplikacji MyPetStory. Wystarczy jak użyjesz kupon i zdefiniujesz jak długo ma być widoczny dla Twoich klientów. Producent zadba wyczerpujące opisy i dobrej jakości zdjęcie. Kupon trafi na telefony opiekunów zwierząt w okolicy, dowiedzą się oni o nowościach i promocjach w Twoim sklepie stacjonarnym. Aby uruchomić MyPetStory Trade 3.0 w sklepie skontaktuj się z nami: piotr.luczka@mypetstory.pl lub tel. 668811248.

www.mypetstory.pl

panel.mypetstory.pl

Te marki już wspierają sprzedaż w Twoim sklepie: