Kim jesteśmy? 

Innowacyjną aplikacją, która pozwala na stworzenie społeczności między klientem a sklepem zoologicznym. Inspiruj codziennie tysiące użytkowników MyPetStory do zakupów w Twoim sklepie poprzez wysyłanie im kuponów. Utrzymuj i pielęgnuj relacje ze stałymi klientami i daj się poznać nowym poprzez dodanie placówki na naszej mapie na stronie panel.mypetstory.pl.

Poświęć 5 MINUT, dodaj sklep i kupony w aplikacji MyPetStory, a zostaną wyświetlone nawet 25000 razyopiekunom zwierząt!

*na podstawie statystyk aplikacji MyPetStory dla nowych sklepów za czerwiec 2021 r. wśród grupy docelowej opiekunów psów, czas emisji 2 tyg.

KORZYŚCI dla sklepu w aplikacji MyPetStory

 – Wysyłanie kuponów do opiekunów zwierzaków w okolicy sklepu. Dzięki wysyłaniu powiadomień użytkownikom zdobywasz nowych klientów. Aplikacja jest bardzo mocno promowana w mediach społecznościowych. W ciągu ostatniego miesiąca liczba jej użytkowników zwiększyła się aż czterokrotnie!

 – Odbieranie promocji i ofert od dostawców (producentów, dystrybutorów i hurtowni zoologicznych).

To dobra okazja, aby wprowadzić nowości rynkowe oraz złożyć zamówienie w promocyjnych cenach.

 – Budowanie społeczności z klientami stacjonarnymi poprzez umieszczanie naklejek na witrynach lub drzwiach wejściowych sklepów oraz przy kasach. Klient, pobierając aplikację, jako pierwszy dowie się o Twoich nowościach i kuponach. 

Pomaganie. Każde kliknięcie użytkownika w aplikacji to więcej karmy do schroniska, którą przekażemy wraz ze sponsorem. To również kolejny bodziec do pobrania aplikacji przez klienta. Po dołączeniu do aplikacji na naszej stronie pojawia się logo Twojego sklepu, a więc oficjalnie wspierasz akcję „Pełna miska dla schroniska”.

 – Zgłoszenie do nagrody SKLEP MIESIĄCA w magazynie „ZOOBRANŻA”. Raz w miesiącu opisujemy wybrany sklep stacjonarny, który posiada ciekawy asortyment oraz jest aktywny w aplikacji.

 – Darmowa prenumerata magazynu „ZooBranża”, który wysyłamy do Ciebie na nasz koszt. 

Jak zacząć?

– Załóż konto na panel.mypetstory.pl. Otrzymasz 30-dniowy okres bez opłat orazgwarancję satysfakcji.

– Dodaj wszystkie swoje marki i placówki jako osobne kafelki w aplikacji w zakładce Moje Placówki.

Wyślij kupony do Klientów, Twoje kupony pojawią się w aplikacji mobilnej MyPetStory.

Zaproś współpracowników, partnerów i klientów do aplikacji oraz swojej placówki. Współpraca daje najlepsze efekty!

– Odbierz bezpłatne materiały POS oraz kod QR obranduj sklep i łatwo buduj lojalną społeczność klientów

OPINIE sklepów działających w MyPetStory

„Aplikacja MyPetStory daje możliwość tworzenia nowej społeczności z Klientem, która polega na zupełnie nowych zasadach niż inne aplikacje tego typu. Tworząc spersonalizowane i unikalne kupony dla Klientów, zyskujemy ich dodatkową aktywność w funkcjonowaniu sklepu. Najbardziej jednak zaskakujące są znajdujące się w aplikacji rady od specjalistów, które są krótkie, czytelne i treściwe. Wielu z naszych Klientów już z nich skorzystało (…). Tworzenie społeczności daje również możliwość zdobycia nowego Klienta, co jest bardzo cenną i wartościową opcją.”
Dawid, sklep Megazoologiczny, Kołobrzeg
„W Polsce dotychczas nie było aplikacji, w której opiekun pupila odnalazłby tak wiele interesujących go tematów. Internet nafaszerowany jest różnymi informacjami, ale znaczna część z nich jest kreowana na potrzeby sprzedaży. Dostarczane za pośrednictwem aplikacji informacje edukują moich klientów, co wpływa na wzrost sprzedaży.”
Mariusz Kamiński, właściciel sklepu DISCUS-MARIO, Koszalin
„MyPetStory to świetna aplikacja, która pozwala na dostosowanie ofert do potrzeb i oczekiwań zwierzolubów. Klienci otrzymują spersonalizowane oferty i informacje o promocjach, dzięki czemu nie są zasypywani niepotrzebnym, irytującym spamem reklamowym. Aplikacja pozwala
na tworzenie różnych kuponów, dzięki czemu możemy docierać do klientów zarówno detalicznych jako sklep internetowy, jak i do branży jako producent akcesoriów dla zwierząt.”
Dingo Shop

„Aplikacja MyPetStory jest dla mnie dodatkowym narzędziem do komunikacji z klientami. Jest przydatna szczególnie teraz, podczas tak trudnego okresu pandemicznego, jaki mamy w ostatnim roku. Pomaga mi budować społeczność stałych klientów wraz z możliwością zdobywania nowych. Możliwość tworzenia spersonalizowanych kuponów bardzo ułatwia dotarcie do odpowiedniej grupy właścicieli pupili. W konsekwencji tego mogę promować towary, na których mi najbardziej zależy, i trafiać do konkretnej grupy docelowej. Natomiast kupony skierowane dla biznesu w aplikacji pozwalają na zakupy w jeszcze bardziej atrakcyjnych i konkurencyjnych cenach. Jest to innowacyja na naszym rynku i potrzeba czasu i cierpliwości, aby w pełni móc wykorzystywać potencjał, który drzemie w takim narzędziu. Cieszę się, że podjęłam decyzję, by należeć do grona sklepów, które tę społeczność tworzą.
Dzięki temu ciągle się rozwijam, by jeszcze lepiej móc prowadzić swój biznes.”
Marta Frankowska, Sklep Zwierzakowe Ranczo