Z okazji przypadającego co roku tygodnia promocji – Black Week – wiele sklepów przygotowuje duże promocje i obniżki cen swoich produktów. Tymczasem PsiBufet, firma produkująca świeże jedzenie dla psów, podeszła do tematu inaczej. Na Instagramie marki pojawiły się publikacje promujące czarne psy do adopcji.
W PsiBufet Black Week, zgodnie z nazwą, jest tygodniem czarnych… piesków. W dniach 20-24 listopada na Instagramowym profilu marki każdego dnia prezentowany jest jeden pies przebywający obecnie w schronisku w Nowym Dworze Mazowieckim. Są w różnym wieku, innej wielkości, ale łączy je jedno – wszystkie są czarne. Niestety psy w tym kolorze przebywają w schroniskach nieraz latami, a chętnych na ich adopcję właściwie nie ma.
Trudna sytuacja czarnych, szukających domu psów wynika z powszechnego przekonania, że psy o takim umaszczeniu są agresywne. Wiele osób obawia się ich i z lękiem omija je na ulicy. Przekonanie to jednak jest nieprawdziwe, a z kolorem sierści nie łączą się żadne cechy charakteru. Czarne psiaki, tak samo jak wszystkie inne, są doskonałymi kompanami, potrafią się bawić, uczyć i zdecydowanie zasługują na najlepsze na świecie domy.
Więcej o akcji promującej czarne psy do adopcji można przeczytać w poście PsiBufet.
PsiBufet to świeżo gotowane jedzenie dla psów, dostarczane w cyklicznych dostawach prosto pod drzwi, w idealnie dopasowanych porcjach. Świetnie nadaje się dla psiaków w każdym wieku i każdej wielkości. Receptury każdego ze smaków zostały opracowane przez ekspertów, więc są w pełni zbilansowane i zapewniają psom wszystko, czego te potrzebują. Jedzenie PsiBufet złożone jest wyłącznie z naturalnych składników, takich jak mięso, podroby, warzywa, witaminy i minerały. Żadnych konserwantów, sztucznych dodatków i barwników. Tylko produkty, które możesz znać ze swojej kuchni. Wszystko delikatnie gotowane na parze.