Przedstawiamy kwietniowy numer ZooBranży!
Już 6 kwietnia spotkamy się na Animals Days – największym wydarzeniu branży zoologicznej w Polsce w 2018 roku. Szanowni Państwo, podczas 3 dni targowych będziemy obchodzić Święto Branży Zoologicznej, będą szkolenia, konferencje, rozstrzygnięcie Plebiscytu. Spotkacie się ze swoimi Klientami oraz poznacie wielu nowych.
W tym numerze ZooBranży premiery produktowe i najnowsze wiadomości z branży.
Poruszamy w nim temat influencer marketingu, czyli „marketingu szeptanego”, powiązanego z wszechobecnymi dzisiaj mediami społecznościowymi. Kontynuujemy również temat negocjacji i podpowiadamy, jak właściwie przygotować się do spotkania przy stole negocjacyjnym. Wskazujemy też podstawowe różnice (również te sprzedażowe) między kocimi karmami suchymi, a mokrymi. Omawiamy rynek suplementów, które warto polecać właścicielom psów aktywnych. Zgłębiamy zagadnienie niezwykle groźnej i nieuleczalnej choroby, jaką do czasu wynalezienia szczepionki była wścieklizna. Doradzamy jak skuteczniej sprzedawać preparaty przeciwko kleszczom oraz akwarystyczne oświetlenie LED-owe. Wyjaśniamy znaczenie w akwarystyce tajemniczego słowa ryuboku oraz prezentujemy pełnego uroku warana stepowego. Dodatkowo polecamy obszerny materiał o RODO i raport dotyczący rozwoju w Polsce rynku karm dla psów wraz z perspektywami na kolejne lata będący efektem naszej współpracy z agencją EUROMONITOR.
Zapraszamy do lektury!
- Aplikacja MyPetStory
- Magazyn
-
Featured
-
Featured
Sprzedaż to nie to samo, co… sprzedaż. Czyli jak różnie sprzedaje się zagranicą.
lis 4, 2024 | Marketing -
Featured
-
- Redakcja
- Konferencja Branży
- Plebiscyt
- Prenumerata
- Reklama
Select Page