Pod koniec stycznia odbyła się 11. edycja gali ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów” realizowanego przez Instytut GfK Polonia. W badaniu corocznie biorą udział rozmaite towary, które trafiły do sprzedaży w minionym okresie. Tegoroczna akcja uwzględniła produkty pojawiające się na rynku w przedziale od 1 września 2020 do 30 września 2021 r.
Wśród nominowanych znalazła się karma Brit Care Hair & Skin Insect & Fish, która została wyróżniona złotym medalem i uzyskała tytuł Najlepszego produktu roku 2022 w kategorii: produkty dla zwierząt. Konsumenci docenili innowacyjną formułę karmy opartą na lekkostrawnym, hipoalergicznym i ekologicznym białku pochodzącym z owadów.
Dzięki uzyskanemu tytułowi receptura otrzymała prawo do korzystania z prestiżowego logotypu wyróżniającego od blisko dziewięciu lat najbardziej udane premiery rynkowe na półkach sklepów. Według badań aż 75% konsumentów wybiera produkty oznaczone tym znakiem.