Targi, konferencja, spotkania

mamy już marzec i niecierpliwie odliczamy dni do największej tegorocznej imprezy branży zoologicznej jaką będą Targi WARSAW ANIMALS DAYS w podwarszawskim Nadarzynie. Zanosi się, że okazałe hale Centrum Targowo-Konferencyjnego PTAK WARSAW EXPO będą wypełnione i w dniach 7-9 kwietnia odwiedzą je dziesiątki tysięcy gości w tym liczni przedstawiciele świata biznesu zoologicznego. Specjalnie dla nich przygotowaliśmy wyjątkowe wydarzenie Konferencję i Warsztaty Sprzedażowe. Gorąco zapraszamy do wzięcia w nim udziału zarówno właścicieli i pracowników sklepów oraz hurtowni zoologicznych jak i przedstawicieli producentów oraz dystrybutorów. Naprawdę warto, bowiem Gościem Specjalnym konferencji będzie Paweł Tkaczyk, słynny kreator trendów w biznesie, autor bestsellerowych książek, który od lat inspiruje największe światowe marki do rozwoju i tworzenia swojej własnej historii. Jesteśmy pewni, że dzięki niemu oraz innym prelegentom uzyskają Państwo nowe impulsy i pomysły zarówno do budowy własnej pozycji na rynku jak i wydajniejszej, bardziej efektywnej pracy!
W czasie Targów ogłosimy również wyniki Plebiscytu na najlepszy produkt, firmę i handlowca 2016 roku. Inicjatywa ta spotkała się z bardzo dużym odzewem, zaś liczba nadesłanych przez Państwa zgłoszeń oraz zainteresowanie nią przekroczyły nasze wszelkie oczekiwania. Listę zwycięzców opublikujemy już w przyszłym numerze ZooBranży wraz z obszerną relacją z WARSAW ANIMALS DAYS!
Targi to jednak nie wszystko. Mamy dla Państwa kolejną niespodziankę! Począwszy od bieżącego wydania naszego magazynu będziemy przyznawać „CERTYFIKATY JAKOŚCI ZOOBRANŻY” wybranym, szczególnym produktom zoologicznym pojawiąjącym się w sprzedaży. Nie ukrywam, że w sposób szczególny chcemy promować naszych polskich producentów i dystrybutorów, jednak nagrodzony może zostać każdy produkt wyróżniający się na rynku jakością, innowacyjnością oraz nieszablonowym podejściem do potrzeb klienta. Pierwszego Laureata prezentujemy już dziś. Aby przekonać się, kto nim został zapraszamy na stronę 23.
W bieżącym numerze podkreślamy rolę budowy własnej, silnej marki, rozumianej jako mocnej pozycji sklepu na rynku, pozwalającej mu skutecznie rywalizować z konkurencją. A w dziale porad dla handlowców podpowiadamy jakich błędów należy zdecydowanie unikać w rozmowie z klientem, zarówno tych werbalnych, jak i wynikających z mimowolnej mowy ciała.
Jak zwykle mamy też dla Państwa solidną porcję wiedzy branżowej. Wyjaśniamy, jakie znaczenie z punktu widzenia smakowitości karmy ma dla psa czy kota gatunek mięsa użyty do jej produkcji. Doradzamy, jakich suplementów diety użyć, aby wzmocnić psa czy kota na wiosnę. Sporo miejsca poświęcamy również kleszczom. Ponieważ zrobiło się ciepło znajdujemy już na naszych pupilach pierwsze okazy tych krwiożerczych, małych potworów. Niestety, specjaliści prognozują, że – ze względu na lekką zimę – ten rok może być rekordowy jeśli chodzi o ich ilość. Dlatego kwestia prawidłowego zabezpieczenia zwierzaków przed kleszczami i innymi pasożytami zewnętrznymi nabiera szczególnego znaczenia. Przypominamy zatem jakie produkty możemy polecić w tym celu naszym klientom oraz co i dla kogo okaże się najskuteczniejsze i najwygodniejsze.

dr n. wet. Joanna Zarzyńska
Redaktor Naczelna

 

W numerze

– Sklep Miesiąca: KAKADU
– Co nowego na rynku?
– Certyfikat Jakości ZooBranży
– Kreujemy trendy! – wywiad
– Buduj swoją markę i… zarabiaj na niej!
– Warsaw Animals Days
– Najczęstsze błędy w komunikacji z klientem
– „Przebudzenie potwora” czyli kleszcze i nie tylko
– Czynniki wpływające na smakowitość karm oraz preferencje pokarmowe psów i kotów
– Porównanie produktów – karmy suche dla kotów sterylizowanych
– Wzmocnij pupila na wiosnę!
– Zmiany w przepisach o ochronie gatunków w drodze regulacji handlu (CITES)
– Ara – papuga dla koneserów
– Rośliny akwariowe in vitro – dlaczego warto polecać je klientom?