W NUMERZE:

– Sklep Miesiąca: MOBY DICK Bydgoszcz
– Warsaw Animals Days
– Smart shopping i convenience – czyli co nas czeka w 2017 roku?
– Premiumizacja – daj klientowi to, co najlepsze!
– Przychodzi wkurzony klient do sklepu i…
– Karmy ekonomiczne, premium i superpremium– czy(m) różnią się od siebie?
– Co za dużo to niezdrowo! Białko w karmach, ale ile?
– Mięso mięsu nierówne…
– Porównanie produktów – preparaty na pchły i kleszcze
– Choroby oczu i uszu psów i kotów
– Włochaty pupil, czyli sprzedajemy ptasznika
– Sprzedajemy bojownika, czyli co zamiast kuli?

 

 

Witam Państwa,
najbliższe miesiące zapowiadają się dla naszej redakcji wyjątkowo pracowicie. Przygotowujemy bowiem specjalnie dla Was wiele niespodzianek! Przede wszystkim, zachęcamy do oglądania nowej serii spotkań z cyklu ZooBranża TV. Po sukcesie zeszłorocznych webinarów, które pokazały ogromne zapotrzebowanie na wiedzę podawaną w takiej formie wracamy w nowej, bardziej dynamicznej odsłonie. Podczas naszych spotkań będzie można zobaczyć i zapoznać się z najświeższymi nowinkami rynkowymi, spotkać się z ciekawymi ludźmi i dowiedzieć mnóstwa przydatnych w Waszej codziennej pracy informacji. Kolejne odcinki ZooBranża TV nagrywamy obecnie w studio zlokalizowanym na terenie Centrum Konferencyjno-Targowego PTAK WARSAW EXPO w  podwarszawskim Nadarzynie. Dlaczego akurat tam? Bowiem w tej hali w dniach 7-9 kwietnia 2017 r. odbędą się Targi Zoologiczne WARSAW ANIMALS DAYS – największe święto zwierząt! Podczas tych targów będzie miała miejsce wyjątkowa konferencja branży zoologicznej pod hasłem „Od wiedzy do zysku. Jak zarabiać więcej i zbudować silną pozycję na rynku” połączona z interaktywnymi warsztatami i nowoczesnymi szkoleniami w trakcie których każdy będzie mógł zabrać głos! Gościem Specjalnym będzie Paweł Tkaczyk wyjątkowy mówca, strateg i mentor największych marek, autor bestsellerowych książek biznesowych, kreator trendów, który – jesteśmy tego pewni – zarazi Was swoimi pomysłami, pobudzi Waszą kreatywność i przekaże Wam bezcenne impulsy do budowania silnej pozycji na rynku. Po prostu nie może Was tam zabraknąć! Zapiszcie się już dziś bowiem ilość miejsc na szkolenia z przyczyn technicznychjest ograniczona. Zapraszamy!

W  bieżącym numerze przyglądamy się bliżej trendom, jaki będą miały przemożny wpływ na oblicze całego handlu, w tym również sektora zoologicznego w 2017 roku. Zjawiska takie, jak smart shopping, convenience shopping czy premiumizacja nieustannie rosną w siłę i nie sposób ich ignorować. Ci, którzy zrozumieją ich znaczenie i będą w stanie umiejętnie je wykorzystać mają zapewnioną ogromną przewagę nad konkurencją. W istocie bowiem w dzisiejszym handlu liczy się przede wszystkim klient i to właśnie spełnienie jego rosnących potrzeb jest niezawodnym kluczem do osiągnięcia sukcesu biznesowego. Podpowiadamy również, co robić, gdy w drzwiach naszego sklepu pojawi się naprawdę wściekły klient – ktoś taki potrafi nam zepsuć cały dzień, istnieją jednak proste techniki, które mogą skutecznie temu zapobiec.

A co w dziedzinie „tematów branżowych”? Wiele miejsca poświęcamy w tym miesiącu pokarmom dla psów i kotów. Wyjaśniamy, czym różnią się od siebie wyroby oznaczane przez producentów jako „standardowe”, „premium” i „superpremium”, wskazujemy, ile białka powinny zawierać prawidłowo skomponowane karmy dla czworonogów oraz podpowiadamy, jakich argumentów użyć, aby namówić kupujących do zainteresowania produktami z  tej grupy zawierającymi oryginalne rodzaje mięs. Dokonujemy również porównania popularnych preparatów na kleszcze i pchły (sezon na ich sprzedaż zbliża się wielkimi krokami!) oraz doradzamy, jakie produkty warto polecać klientom, których pupile mają problemy ze zdrowiem oczu i uszu. Nie zapominamy też o pracownikach działów akwarystycznych i terrarystycznych. Podpowiadamy im jak dobrze zarobić na sprzedaży bojownika oraz jakie gatunki pająków polecać początkującym entuzjastom tych zwierząt.

dr n. wet. Joanna Zarzyńska
Redaktor Naczelna

Zapraszamy do lektury magazynu w wersji elektronicznej.