Chcesz stworzyć skuteczny program lojalnościowy skupiający klientów wokół Twojego sklepu? Chcesz nagrodzić lojalnych klientów?
W branży zoologicznej kupujący nie jest konsumentem nabywanych przez siebie produktów – kupuje je dla swego pupila. Tradycyjny sposób personalizacji oferowany przez agencje marketingowe najczęściej tego nie uwzględnia. W aplikacji mobilnej MyPetStory zastosowano autorski, innowacyjny system segmentacji klientów i personalizacji PetCentric, który dostosowuje komunikację przez pryzmat posiadanego pupila. Rejestrując swojego zwierzaka w aplikacji, opiekun prosto definiuje nawet do 16 różnych cech swojego pupila, a aplikacja w inteligentny sposób dostosowuje do niego swoją zawartość, czyli treści merytoryczne oraz kupony.
Wszystko po to, by klient, który posiada świnkę morską, nie otrzymywał promocji dla psa czy kota.
Sklep zoologiczny, dzięki zaimplementowanym prostym mechanizmom może w minutę wysłać kupon do wybranej grupy opiekunów pupili i zaprosić ich do swojego sklepu! Może to być rabat dla stałych klientów ale również informacje o nowościach oraz promocje na produkty. Dodatkowo Klienci, którzy polubią Twój sklep w pierwszej kolejności będą odbierali kupony Twojego sklepu.

Już dziś dodaj swój sklep na: www.panel.mypetstory.pl!