MyPetStory to aplikacja dla opiekunów i miłośników zwierząt, a także panel dla sklepów zoologicznych (stacjonarnych i internetowych), producentów, gabinetów weterynaryjnych, salonów groomerskich dostępny na stronie internetowej: MyPetStory.

Czy wiesz, że aplikacja mobilna Friends największej sieci sklepów odpowiada za ponad 50% przychodów w kanale e-commerce i stacjonarnym?

Nie musisz jednak wydawać milionów na uruchomienie własnej aplikacji. Wystarczy skorzystać z MyPetStory, które jest gotowym, nowoczesnym i tanim rozwiązaniem stworzonym specjalnie dla polskich sklepów zoologicznych, gabinetów weterynaryjnych i salonów groomerskich.

Jednym kliknięciem można opublikować „kupon” z ofertą/ informacjami/ nowościami/ promocjami lub produktami z krótkim terminem ważności do 85 000 opiekunów zwierząt lub tylko do opiekunów znajdujących się lub mieszkających w okolicy Państwa sklepu, salonu lub gabinetu.

Uruchom aplikację mobilną Twojej Firmy już dziś i buduj grupę lojalnych Klientów (B2C).

Regularnie informuj o tym co się u Was dzieje, jakie macie nowości, produkty i promocje.

Korzystaj z OFERT SPECJALNYCH przeznaczonych tylko dla Ciebie od Producentów, dystrybutorów, hurtowni itp, które są dostępne tylko w aplikacji.

Zwiększ swoje zyski i korzystaj z nowoczesnych rozwiązań.

MyPetStory to:

  • 85 000 opiekunów i miłośników zwierząt;
  • lista dostawców z branży weterynaryjnej i zoologicznej;
  • specjalne oferty od producentów, hurtowni i innych dostawców dedykowane tylko dla sklepów zoologicznych z aplikacji MyPetStory
  • łatwe i precyzyjne dotarcie do wybranych opiekunów zwierząt np. tylko do dużych ras psów;
  • łatwa i szybka sprzedaż produktów z krótkim terminem ważności;
  • lokalizacja sklepu/gabinetu/salonu na mapie w aplikacji;
  • nawigacja do sklepu/gabinetu/salonu Drive-to-Store;
  • pomoc i wsparcie, a także jedyne rozwiązanie dla sklepów stacjonarnych w czasach, gdy na rynku pojawiają się duże sieci sklepów zoologicznych z olbrzymim budżetem marketingowym;
  • lokowanie produktów/usług/wywiadów/wypowiedzi przy merytorycznych treściach w aplikacji;
  • możliwość promowania eventów, akcji, wyprzedaży itp.
  • oszczędność czasu i pieniędzy na działania marketingowe w innych znacznie droższych kanałach;
  • nowoczesna alternatywa dla pracochłonnych newsletterów, ulotek, gazetek promocyjnych, katalogów, mailingów itp
  • bieżący dostęp do raportów, które pozwalają na monitorowanie działań promocyjnych i ich efektów;
  • ludzie, którzy pomogą Ci na każdym etapie współpracy z My Pet Story. Odbierają telefony, odpisują na maile, a także reagują na Twoje pomysły, sugestie i propozycje;
  • 13+ ton karmy przekazanej do schronisk przez użytkowników aplikacji;
  • 2 miejsce w konkursie PetVision na produkty wpisujące się w aktualne trenty, organizowanym przez ZooMark International w Bolonii;
  • numer 1 i 3 wśród najczęściej pobieranych aplikacji w kategorii w Google Play i AppStore;
  • budowanie lojalnej grupy Klientów;
  • tworzenie społeczności wokół sklepu/marki/firmy;
  • niezbędna spersonalizowana wiedza o pupilu w zasięgu ręki;
  • przypomnienia o ważnych terminach dla użytkowników aplikacji.

[Aplikacja już wchodzi na rynek włoski, a niebawem również na rynek angielski oraz niemiecki.]

Zapraszam do kontaktu

Beata Suchorak

beata.suchorak@mypetstory.pl