W NUMERZE

  • ,,Psiastkarnia” Konstancin-Jeziorna
  • Grunt to optymizm!
  • Zatowarowanie sklepu przed sezonem
  • Storytelling – stwórz swoją historię!
  • Jak polubić klienta?
  • Letnia kąpiel!
  • Latające utrapienie – komary i meszki
  • Preparaty do czyszczenia oczu i uczu
  • Preparaty przeciwpasożytnicze – dla wspólnego bezpieczeństwa
  • Mięso to nie wszystko
  • Świnka czy… kawia?
  • Żako
  • Akwarium – uwaga na upały!

 

Witam Państwa,

mamy środek wakacji i zapewne wielu z Was korzysta właśnie z dobrodziejstw zasłużonego urlopu. Nic dziwnego, w sklepach zoologicznych o tej porze roku panuje zazwyczaj nieco mniejszy ruch i można pozwolić sobie na wypoczynek. Trzeba jednak pamiętać, że wszystko co dobre szybko się kończy i już niedługo zawita do nas jesień, a wraz z nią w sklepach pojawią się licznie klienci. Warto się do tego dobrze przygotować tak, aby jak najwięcej na nich zarobić. Dlatego tematem na czasie w bieżącym numerze ZooBranży jest zatowarowanie sklepu – czynność z pozoru banalnie prosta, ale wymagająca sporego doświadczenia, a przy tym niezmiernie ważna, bowiem to od tego co znajdzie się na naszych półkach będą zależały obroty sklepu. Podpowiadamy więc na co zwrócić uwagę podczas doboru asortymentu oraz jak sprawdzić czy i ile na danym produkcie zarabiamy. Słoneczna, letnia pogoda zazwyczaj nastraja nas pozytywnie do całego świata, jednak wraz ze zbliżającą się jesienią nastrój ten może szybko przeminąć. Dlatego już teraz poruszamy jakże istotny temat optymizmu i związanego z nim odpowiedniego podejścia zarówno do naszego życia, jak i pracy oraz prowadzonego biznesu. To niezmiernie ważne, bowiem, jeśli nauczymy się lubić to co robimy, to na pewno będzie nam z tym dużo łatwiej, zaś nasz sklep odnotuje większe zyski dzięki naszej wydajniejszej i bardziej efektywnej pracy. W tym samym duchu polecam również artykuł o tym, jak… polubić naszych klientów. To klucz do sukcesu bo z kimś, kogo się lubi nie tylko łatwiej się rozmawia, ale i dużo prościej przeprowadza udane transakcje handlowe. Rozmawiając z klientami posiadającymi czworonogi, a zwłaszcza psy starajmy się przypominać im, że lato – choć cudowne – niesie za sobą poważne zagrożenia dla ich pupili. Przede wszystkim podczas spacerów i wycieczek w upale powinni pamiętać, aby zawsze mieć pod ręką wodę dla psa. Po wtóre, taka pogoda sprzyja wysypowi kleszczy i innych groźnych pasożytów, tak więc „wakacyjny” zwierzak bezwzględnie powinien być przed nimi zabezpieczony za pomocą odpowiednio dobranych preparatów, a także odrobaczony. To niezmiernie ważne nie tylko dla zdrowia psa, czy kota, ale i naszego własnego, bowiem wiele parazytów zwierząt jest też potencjalnie groźnych dla ich opiekunów. Aby się o tym przekonać polecam lekturę stosownego artykułu w bieżącej ZooBranży. Jestem przekonana, że dostarczy Wam ona wielu nowych argumentów handlowych do rozmów z klientami kupującymi krople czy obroże przeciwpasożytnicze. Bieżące wydanie naszego czasopisma to numer łączony, lipcowo-sierpniowy, jednak nasi Czytelnicy tego specjalnie nie odczują, bowiem już w pierwszych dniach września trafi do ich rąk kolejny numer ZooBranży. A zatem, do rychłego zobaczenia, zaraz po wakacjach!

 

Zapraszam Państwa do lektury
Joanna Zarzyńska

 

Zapraszamy do lektury magazynu w wersji elektronicznej.